شناسهٔ خبر: 28182897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هوراند :

زیباسازی و بانشاط کردن فضای داخل و بیرون مدرسه، نصب بنر و تزیین مدرسه ، بازبینی سرویس‌های بهداشتی و ضرورت وسایل ایمنی و … باید در همه مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش شهرستان هوراند ،جلسه توجیهی‌ مدیران مدارس منطقه در خصوص پروژه مهر و بازگشایی مدارس درسالن اجتماعات مد رسه علامه طباطبایی با حضور عبدالهی مدیر آموزش و پرورش و مدیران مدارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مدیر آموزش و پرورش در این جلسه اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی است تا با استعانت از درگاه خداوند متعال و با بهره‌گیری از  توانمندی مدیران و اهتمام و تلاش دست‌اندرکاران آموزش و پرورش، زمینه‌های رشد و شکوفایی دانش‌آموزان و رشد منطقه را فراهم می کنیم.

عبدالهی  با تاکید بر تجهیز همه مدارس به کپسول آتش‌نشانی اظهار داشت : بازبینی سرویس‌های بهداشتی و ضرورت وسایل ایمنی نظیر کپسول آتش‌نشانی و … باید در همه مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی  ادامه داد: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس  و ماه محرم ضمن گرامیداشت این ایام انشاءالله فضای معنوی مناسبی را در بازگشایی مدارس فراهم می نماییم .

رئیس ستاد پروژه مهر با اشاره به وظایف مدیران مدارس بیان داشت: زیباسازی و بانشاط کردن فضای داخل و بیرون مدرسه، نصب بنر و تزیین مدرسه ،برگزاری نمازهای جماعت در طول سال تحصیلی ،تنظیم برنامه هفتگی ،بهینه سازی کتابخانه ها و نمازخانه ها و انجام همه امور مدرسه تا پیش از بازگشایی مدارس امری ضروری است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

در ادامه این جلسه  نیز معاون آموزشی و دبیر پروژه مهر، توضیحاتی را در مورد برنامه‌های قابل  اجرا در مدارس برای شروع با شکوه تر در ماه مهر  ارائه کردند.

نظر شما