شناسهٔ خبر: 28182800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خالد به ترکیب اصلی بازمی‌گردد؛

دوری سه هفته‌ای مدافع میانی سپاهان

سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، سه هفته از میادین دور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در اولین دیدار جام حذفی برابر شهرداری ماهشهر قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 1 مقابل این تیم دسته یکی به برتری رسید.


سیاوش یزدانی مانند لیگ به همراه عزت پورقاز دو مدافع میانی سپاهان در این دیدار بودند که یزدانی در پایان بازی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو توسط پزشکان مورد معاینه قرار گرفت و مشخص شد که دو الی سه هفته از فوتبال دور خواهد بود.


رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط یزدانی گفت: « شرایط یزدانی توسط پزشک تیم بررسی شد و پس از MRI مشخص شد که سیاوش 2 الی 3 هفته از میادین دور خواهد بود.»


فتاحی سپس در مورد مصدومیت شفیعی هم توضیح داد:« مصدومیت شفیعی پایان یافته و این بازیکن 10 روز است که در تمرینات حاضر می شود.»

 

سیاوش یزدانی در 6 دیدار ابتدایی لیگ برتر نمایش بسیار خوبی داشته؛ با این حال قلعه نویی در دیدار برابر تراکتورسازی تصمیم گرفت تا او را روی نیمکت قرار دهد و از خالد شفیعی در ترکیب اصلی و به عنوان زوج پورقاز استفاده کند.


با توجه به مصدومیت یزدانی و بازگشت خالد شفیعی به شرایط بازی به نظر نمی رسد سرمربی سپاهان نگرانی چندانی برای دو بازی پیش رو برابر فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان داشته باشد که یزدانی شرایط بازی ندارد.

نظر شما