شناسهٔ خبر: 28182198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو اعلام کرد؛

شرایط حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم 2018

با اعلام قبلی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو هوگوپوشانی که متقاضی حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم هستند می‌توانند درخواست خود را تا یکم مهرماه اعلام نمایند، برهمین اساس شرایط حضور در این رقابت‌ها مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم انفرادی در 4 وزن المپیکی، 18 تا 25 آذرماه در "ووشی" چین برگزار می‌شود برهمین اساس مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها از 4 آبان ماه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

با اعلام قبلی آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، در این دوره از رقابت‌ها تیم‌ملی تکواندو کشورمان اعزام نمی‌شود و تکواندوکارانی که متقاضی حضور در این رویدادها هستند می‌توانند به صورت شخصی تا یکم مهرماه درخواست خود را به این سازمان اعلام نمایند تا بررسی‌ و اقدامات لازم به منظور اعزام صورت پذیرد.

شرایطی که سازمان تیم‌های ملی برای حضور در این مسابقات اعلام کرده به شرح ذیل است:

- دارندگان مدال‌های طلا و نقره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در سال 1396

- دارندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک در دو سال اخیر

- تکواندوکاران حاضر در اردوهای تیم‌ملی از سال 1396 تاکنون

- دارندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (ازبکستان 2017)، بازی‌های کشورهای اسلامی 2017 و بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017

- تکواندوکاران دارای رنکینگ یک تا 8 لیگ برتر بزرگسالان در سال 1396 در هر وزن

- تکواندوکاران دارای رنکینگ یک تا 5 لیگ دسته یک بزرگسالان در سال 1396 در هر وزن

شرایط مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم به شرح ذیل است:

فدراسیون جهانی هزینه ورودی برای هر تکواندوکار را 100 دلار تعیین کرده و سه نفر اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را کسب می‌نمایند. در این مسابقات تنها یک مدال برنز اهدا می‌شود، همچنین به مقام های اول تا چهارم به ترتیب 20، 12 و 7/20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی و برای رتبه بندی گرنداِسلم 120، 72، 43/2 و 25/92 تعلق می‌گیرد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

 

نظر شما