شناسهٔ خبر: 28182023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برپایی نمایشگاه محرم و محیط زیست در کانون شهید بهشتی بابل

برپایی نمایشگاه محرم و محیط زیست در کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع روستای شهیدآباد بابل یکی از برنامه های این کانون در ماه محرم ۱۴۴۰ به شمار می رفت که با استقبال خوبی، همراه شد.

صاحب‌خبر -

حسین حاج آقا تبار، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع روستای شهیدآباد بابل، امروز (27 شهریور) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، نمایشگاه محرم و محیط زیست در این کانون، برپا شد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری این برنامه با همکاری پایگاه بسیج و گروه فرهنگی رشما(سازمان مردم نهاد) و استقبال کودکان و خانواده ها، ادامه داد: ابتدا برنامه آموزش و مسابقه نقاشی برای کودکان 12-6 سال با موضوع محرم و محیط زیست انجام شد.

 

حاج آقاتبار اظهار کرد: با توجه به ضرورت  توجه به محیط زیست، یک کلاس آموزشی برای مادران در ارتباط با این موضوع و تفکیک زباله از مبدا، برگزار شد.

 

وی بیان کرد: نمایش عروسکی با حضور خاله دریا و عروسک گردانان و انجام مسابقات حضوری با موضوعات یاد شده از بخش های دیگر این برنامه بود و در پایان نیز به برگزیدگان، یک جلد کتاب و جوایزی اهدا و به تمامی کودکان شرکت کننده نیز هدیه ای تقدیم شد.

 

حاج آقاتبار از برپایی ایستگاه سلامت با همکاری جوانان خانه هلال شهیدآباد به عنوان برنامه های جانبی این نمایشگاه یاد کرد و گفت: تعداد کودکان و خانواده های حاضر در این برنامه، 100 نفر بوده است.

 

نظر شما