شناسهٔ خبر: 28179482 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

تسهیل ارائه خدمات تامین اجتماعی به ایرانیان خارج از کشور

مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی از بهره گیری از ظرفیت های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای توسعه و تسهیل ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد رضاخزاعی در جلسه ای که روز گذشته با حضور محمد  علی کیانی  مدیر کل همکاری  های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور ضمن تشریح  مقررات  بیمه ایرانیان خارج از کشور و شرایط  بیمه پردازی و ادامه بیمه پردازی ایرانیان خارج از کشور و چگونگی ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی به هموطنان در خارج از کشور شامل مستمری های بازنشستگی، بازماندگان و ازکارافتادگی و همچنین در صورت تمایل استفاده از خدمات درمانی در داخل کشور و سایر خدمات نظیر کمک هزینه پزشکی اروتز  و پروتز، از استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های آن نهاد درجهت تسریع  و تسهیل و اطلاع رسانی به ایرانیان خارج از کشور استقبال کرد.

در ادامه کیانی مدیر کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار داشتند: بیمه ایرانیان خارج از کشور برای ما یک فرصت است.  این سازمان در خارج از کشور بالغ بر ۸۰ نمایندگی دارد که  همگی دارای امکانات و تجهیزات کامل میباشند که سازمان تأمین اجتماعی می تواند از این امکانات در امر خدمت رسانی و اطلاع رسانی به هموطنان خارج از کشور استفاده حداکثری نماید.

در این جلسه پس از تبادل نظر، تبیین موضوع و تشریح مقررات بیمه ایرانیان خارج از کشور و همچنین امکانات و ظرفیتهای سازمان فرهنگ اسلامی، مقرر شد تمامی اقلام تبلیغاتی و بسته های اطلاع رسانی در اختیار سازمان فرهنگ اسلامی قرار گیرد و طرفین نسبت به ایجاد لینک سایت اختصاصی طرف مقابل در سایت اطلاع رسانی خود اقدام کنند.

نظر شما