شناسهٔ خبر: 28178000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مهاجم پرسپولیس متخصص در آسیا

منبع: وب سایت برنامه نود

منشا در دیدار برابر الدحیل گل تاریخی صعود پرسپولیس را به ثمر رساند.این گل، هفتمین گلی بود که مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در آسیا به ثمر رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، زمانیکه فصل گذشته گادوین منشا به عنوان یکی از ۳ گلزن برتر لیگ شانزدهم به پرسپولیس آمد هواداران این تیم منتظر گلزنیهای متعدد این بازیکن بودند.

منشا آغاز امیدوارکننده‌ای داشت.این بازیکن در بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر الاهلی نقش تعیین کننده‌ای در بازگشت پرسپولیس داشت و در ۲ بازی رفت و برگشت ۲ گل زد.این بازیکن مقابل الهلال ۲ گل زد تا با ۴ گل زده لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ را به پایان برساند.

شماره ۹۰ پرسپولیس اما در لیگ درخشش خاصی نداشت و در لیگ هفدهم تنها ۴ گل به ثمر رساند و در شرایطی که این تیم مهدی طارمی را در اختیار نداشت در اواخر فصل نیمکت نشین شد ولی با این اوصاف این بازیکن تا مرحله یک هشتم نهایی فصل جدید لیگ قهرمانان ۲ گل به ثمر رسانده بود. در دیدار با الدحیل، محرومیت سیامک نعمتی باعث شد تا فرصت بازی به منشا برسد و این بازیکن هفتمین و البته مهمترین گل آسیایی خود را به ثمر رساند.این در حالی است که منشا تنها ۵ گل در لیگ برای پرسپولیس به ثمر رسانده است

منشا عنوان بهترین گلزن خارجی پرسپولیس در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد او با گلزنی برابر الدحیل با ۱۳ گل زده بعد از آلن ویتل در کنار ابراهیم توره، دومین گلزن برتر خارجی پرسپولیس در تمامی رقابتهاست.

نظر شما