شناسهٔ خبر: 28177964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس:

آمریکا در مسیر افول قدرت اقتصادی و نظامی قرار دارد/ اقتدار موشکی کشور با اتکا به توان داخلی شکل گرفت

«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» گفت: آمریکا در مسیر افول قدرت اقتصادی و نظامی قرار دارد و این باعث شده است که «ترامپ» معاهدات بین‌المللی را به هم بزند.

صاحب‌خبر -

اقتدار نظام برگرفته از روحیه بسیجی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، در رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان حضرت رسول اکرم (ص) ۲»، ۸۰ درصد اقتصاد کشور را متکی به توان داخلی دانست و اظهار داشت: اگر آمریکا ۱۰۰ درصد تحریم‌های اقتصادی‌اش را علیه ایران تحمیل کند، فقط می‌تواند بر ۲۳ درصد اقتصاد کشور تأثیرگذار باشد.

وی از برخی مدیران که مرعوب شعار‌ها و تحریم دشمنان شده‌اند، انتقاد کرد و گفت: دشمنان همواره با گزینه‌های نظامی روی میز، تحریم‌ها و فتنه‌ها، درصدد صدمه به نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، اما حتی در اوج ضعف ما و قدرت خودشان هم جرات نکردند علیه ایران اقدامی انجام دهند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این مدت انواع توطئه، تحریم و جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی راه‌اندازی شده که هر کدام از آن‌ها باعث سقوط کشوری در خارج از ایران بوده است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، اقتدار نظام را برگرفته از روحیه بسیجی سربازان گمنام و شور و فرهنگ عاشورایی مردم ایران دانست و گفت: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند و با اتحادشان، باعث عقب‌نشینی دشمنان از همه طرح‌های فتنه‌انگیز شده‌اند.

فلاحت‌پیشه با تجلیل از مقام والای سربازان گمنام و شهدای مدافع حرم، افزود: وجود این روحیه نزد مردم و نظامیان ایران، باعث شد که دشمنان هرگز جرأت حمله نظامی به ایران را نداشته باشند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در افول قدرت اقتصادی و نظامی قرار دارد و این باعث شده است که «ترامپ» معاهدات بین‌المللی را به هم بزند.

وی همچنین به اقتدار موشکی ایران نیز اشاره کرد و گفت: اقتدار موشکی کشورمان با اتکا به توان داخلی شکل گرفته و باعث شده است تا ایران برای ده‌ها سال توان موشکی مؤثر داشته باشد و جرأت حمله را از دشمن بگیرد.

فلاحت‌پیشه همچنین خواستار خدمت صادقانه و بسیجی‌وار مسئولان به مردم شد و تأکید کرد: اگر این‌گونه عمل شود، هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند کوچک‌ترین صدمه‌ای به نظام جمهوری اسلامی بزند.

انتهای پیام/

نظر شما