شناسهٔ خبر: 28171734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فریرا: استقلال نتوانست سازماندهی السد را تحت تأثیر قرار دهد؛ بازی با پرسپولیس حکم فینال را دارد

مهدی عالیشاه

سرمربی السد می گوید بازی تیمش با استقلال در دوحه سخت تر از ایران بوده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مانوئل فریرا، سرمربی السد قطر پس از تساوی تیمش مقابل استقلال و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت در دوحه بازی سخت‌تری نسبت به ایران داشتیم و خستگی بازیکنانم موجب شد تا پیروز نشویم.

مانوئل فریرا پس از پایان بازی تیم‌های فوتبال السد قطر و استقلال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با تساوی 2 بر 2 پایان یافت گفت:

تلاش کردیم پیروز شویم اما شرایطی پیش آمد که به تساوی رسیدیم؛ از جمله خستگی بازیکنان و حضور برخی از آنها در بازی‌های ملی هفته گذشته.

به نقل از تسنیم، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال السد قطر ادامه داد:

بازی ما در ایران آسان‌تر از بازی در دوحه بود. استقلال برای جبران شکست 3 بر یک بازی رفت مبارزه سنگینی کرد اما نتوانست سازماندهی السد را تحت تاثیر قرار دهد. به مدیران باشگاه السد، هواداران و جامعه فوتبال قطر صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم. ما نماینده فوتبال قطر در این مرحله خواهیم بود.

فریرا درباره رویارویی با پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

سال گذشته با پرسپولیس بازی کردیم اما امسال کاملا متفاوت است. باید در بهترین شرایط ممکن برای بازی با پرسپولیس قرار داشته باشیم زیرا این بازی را فینال می‌دانیم. هم‌اکنون باید به بازی بعدی لیگ ستارگان قطر برابر الریان فکر کنیم سپس می‌توانیم به بازی با پرسپولیس بیندیشیم. السد تجارب کافی برای وفق‌دادن خود با بازی‌های سخت لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

نظر شما