شناسهٔ خبر: 28170947 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازی با پرسپولیس برای ما مثل فینال است

بازی با پرسپولیس برای ما مثل فینال است فریرا:استقلال با تمام قوا بازی کرد/نزدیک بود گل سوم را دریافت کنیم

سرمربی السد پس از تساوی مقابل استقلال گفت: در این بازی تلاش کردیم تا پیروز از میدان خارج شویم ولی برخی از شرایط باعث شده تا این نتیجه حاصل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد تا در مجموع با نتیجه 5 بر 3  از گردونه رقابت‌ها حذف شود و السد رقیب پرسپولیس در نیمه نهایی شود.

در این راستا فریرا، سرمربی السد پس از این بازی گفت: در این بازی تلاش کردیم تا پیروز از میدان خارج شویم ولی برخی از شرایط باعث شده تا این نتیجه حاصل شود. از دلایل این نتیجه خستگی و حضور بسیار از بازیکنان اصلی ما در تیم‌های ملی چند روز مانده به این بازی است.

وی افزود: بازی ما در تهران آسان تر از بازی ما در دوحه بود.  استقلال در این بازی با تمام قوا بازی کرد تا شکست بازی رفت را جبران کند اما اسیر بازی منظم و دقیق السد شد. بازی سختی بود مخصوصا اینکه استقلال نزدیک بود گل سوم را بزند. ترسیدم که بازی به وقت های اضافه برود و کار به ضربات پنالتی کشیده شود اما در نهایت موفق شدیم به هدفمان دست پیدا کنیم.
سرمربی السد درباره بازی پیش رو خودشان در نیمه نهایی مقابل پرسپولیس گفت: بدون شک بازی بسیار سختی را مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. ما سال گذشته با این تیم بازی کردیم. اما وضعیت پرسپولیس متفاوت است و دیدیم که چگونه مقابل الدحیل نتیجه را برگرداند. ما باید در این دیدار در بهترین وضعیت خود باشیم و این بازی شبیه فینال برای ماست.
انتهای پیام/

نظر شما