شناسهٔ خبر: 28169931 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

نوراللهي: اميدوارم استقلال صعود کند

احمد نوراللهي گفت که بازيکنان پرسپوليس بايد به هواداران اين تيم افتخار کنند.

صاحب‌خبر -

احمد نوراللهي پس از صعود پرسپوليس به مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا با برتري 3 بر يک مقابل الدحيل قطر گفت: همه مديران، کادر فني و بازيکنان همدل بوديم که دل هواداران را شاد کرده و به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کنيم.

وي با تمجيد از استقبال پرشور هواداران پرسپوليس گفت: بازيکنان واقعاً بايد به اين هواداران افتخار کنند. تيمي که اين هواداران خوب را دارد که تا دقيقه 95 تشويق مي‌کنند و باعث مي‌شوند با انرژي بيشتري در زمين بدويم. آن هم در شرايطي که تيم بايد سه گل بزند و به بازي برگردد. خدا را شکر پيروز شديم و به نيمه‌نهايي صعود کرديم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به سوالي درباره مصاف اين تيم مقابل السد قطر در مرحله نيمه‌نهايي تصريح کرد: بازي اين تيم مقابل السد هنوز تمام نشده است. اميدوارم استقلال، نماينده ايران مقابل السد موفق باشد.

نوراللهي با اشاره به مشکلات باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: تيم ما با مشکلات زيادي از جمله کمبود بازيکن و محروميت از پنجره نقل و انتقالاتي دست و پنجه نرم مي‌کند. باشگاه مشکلات زيادي دارد و مديران براي حل اين مشکلات تلاش مي‌کنند. باشگاه بايد با طلبکاران قبلي هم تسويه حساب مي‌کرد که البته برخي از اين مطالبات هم پرداخت شد.

نظر شما