شناسهٔ خبر: 28165756 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بچه پولداری که از سر خوشی به خانه مامور ناجا دستبرد زد

سارقان معتاد خانه مامور حفاظت ناجا در حین سرقت ستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس؛ شب گذشته بود که ماموران کلانتری راه آهن در جریان یک فقره سرقت از منزل شهروندان تهرانی در حوزه استحفاظی خود قرار گرفتند.

پس از اعلام این موضوع ماموران به محل اعلامی رفته و با دو سارق معتاد روبرو شدند که در محل توسط شاکی بازداشت شده بودند.

شاکی که مرد جوان و از ماموران حفاظت ناجا بود، مدعی شد پس از ورود به منزل با دو مرد جوان روبرو شده است که قصد سرقت از خانه‌اش را داشتند و با آموزه های فنی و پلیسی خود آن‌ها را زمین گیر کرده و سریعا به پلیس ماجرا را خبر داده است.

با حضور ماموران پلیس در محل متهمان بازداشت و به کلانتری منتقل شدند که در بازجویی از آن‌ها مشخص شد که هر دو نفر اعتیاد دارند و آن شب هم به دعوت یکی از دوستانشان به نام «شاهین» به آن محل رفته بودند تا موادمخدر مصرف کنند که حین مصرف مواد با پیشنهاد او تصمیم به سرقت از یک منزل می‌گیرند.

صبح امروز متهمان به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ منتقل شدند و فردی که ۲۶ سال سن داشت در تشریح ماجرا گفت: دیشب برای کشیدن مواد به آن خانه رفته بودیم، حین مصرف بودیم که سرقت پکیج و کولر گازی از منازل به ذهن ما آمد.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: شاهین که موفق شد از دست ماموران فرار کند، یک هفته تمام شب ها را در آن خانه می‌خوابید و مواد مصرف می‌کرد. من هم مدتی بود مواد را ترک کرده بودم، اما آن شب با همدستم به محلی که شاهین آدرس داده بود، رفتیم تا در آنجا مواد مصرف کنیم.

متهم در ادامه گفت: ما اصلا قصد سرقت نداشتیم. حین مصرف مواد چنین موضوعی به ذهنمان رسید. من بچه سعادت آباد هستم و مغازه‌ای نیز در جردن دارم و هیچ احتیاجی به سرقت نداشتم.

متهم دیگر نیز در ادامه صحبت های همدستش گفت: اشتباه کردیم و بار اولمان بود که چنین تصمیمی گرفتیم و اگر می‌دانستیم آنجا خانه مأمور حفاظت ناجا است و از مدت ها پیش خالی مانده غلط می‌کردیم دست به چنین کاری بزنیم.

در پایان با دستور علی ایرد موسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴، متهمان به زندان منتقل شدند تا تحقیقات بیشتری در زمینه جرائم احتمالی شان انجام شود.

نظر شما