شناسهٔ خبر: 28160521 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

آدم‌ربایی برای دستیابی به رمزهای صرافی

فرد گروگان گرفته شده در اظهارات خود اذعان داشت که ساعت هفت شب با مترو به ایستگاه کرج رسیده و هنگامی که قصد سوار شدن به خودروی خود که در کوچه‌ای پارک کرده بود را داشته که ناگهان چند جوان به زور او را به صندلی عقب خودرو کشیده و با خودرو متواری شده‌اند.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند گروگانگیری که یک خانم را به گروگان گرفته بودند، خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جواد صفایی گفت: در تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی اینکه چند نفر با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به ربودن یک خانم کرده‌اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: فرد گروگان گرفته شده در اظهارات خود اذعان داشت که ساعت هفت شب با مترو به ایستگاه کرج رسیده و هنگامی که قصد سوار شدن به خودروی خود که در کوچه‌ای پارک کرده بود را داشته که ناگهان چند جوان به زور او را به صندلی عقب خودرو کشیده و با خودرو متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: شهروندان و خودروهای عبوری با مشاهده این صحنه اقدام به تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 کرده و منجر به دستگیری آدم‌ربایان می‌شود.

سرهنگ صفایی افزود: با بررسی بیشتر مشخص شد که این خانم گروگان گرفته شده در یک صرافی در تهران مشغول به کار بوده که گروگانگیران با انگیزه دستیابی به رمز ورود به سیستم رایانه صرافی قصد برداشت غیرمجاز به مبلغ یک میلیارد تومان از حساب آن را داشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در این زمینه سه نفر دستگیر و پس از اعتراف به جرم خود با قرار صادره از سوی باز پرس پرونده روانه زندان شدند.

 

نظر شما