شناسهٔ خبر: 28158167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر:

ماه مهر با شور و نشاط و آمادگی لازم در مدارس نیکشهر آغاز می شود

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور ائمه جمعه شهرستان و بخش، اعضای جلسه، شوراها، بخشداران، روسای آموزش و پرورش و مدعوین به ریاست فرماندار در نیکشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر، ساره باور در این جلسه با اشاره به تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، به ارائه گزارش تحلیلی از کنکور سال 96 و 97 پرداخت و گفت: این اتفاق با همراهی مسئولین، معلمان، دانش آموزان و اولیاء صورت پذیرفته شده است که منجر به خروجی مناسب در تمامی سال ها خواهد بود.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر با اشاره به رشد ۳۷ درصد کنکور 97 به نسبت سال قبل افزود:  بیشترین رشد در بین رشته های انتخابی مربوط به  دانشگاه فرهنگیان با 18 درصد بوده است که این اتفاق نوید بخش تامین نیروی انسانی معلم ماندگار در منطقه خواهد بود تا در سال های آتی بتوان گام های بهتری برداشت.

وی با بیان اینکه آغاز فعالیت های پروژه مهر ۹۷ از اواخر خرداد ماه کلید خورد، افزود: مهر سرشار از مهربانی و نشاط داشته باشیم و با توجه به ثبت نام به عمل آمده در مدارس نیکشهر پیش بینی می شود امسال بیش از 14 هزار دانش آموز در مدارس تحصیل کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی مطلوب و باشکوه مدارس، ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و برنامه محور شدن را از اهداف پروژه مهر عنوان کرد و ادامه داد: اهم اقدامات پروژه مهر در پنج محور سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی انجام شده است.

وی از اعضای شورای آموزش و پرورش و سازمان ها و نهادهای ذیربط شهرستان درخواست همکاری و مساعدت لازم را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های پروژه مهر ۹۷ و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس نیکشهر و شهرستان داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پایان سخنان خود به تشریح حدود انتظارات آموزش و پرورش از دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله پلیس راهور، نیروی انتظامی، شهرداری و سازمان های دست اندر کار در بازگشایی مدارس پرداخت

نظر شما