شناسهٔ خبر: 28155128 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برپایی نمایشگاه حریم ریحانه در دهگلان

نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت روز هفته امر به معروف و نهی از منکر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: نمایشگاه حریم ریحانه در قالب پوستر با موضوع حجاب و عفاف به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری دهگلان دایر شده است.

 

عیسی فلاحی، با بیان اینکه این نمایشگاه با نگاهی به سیر تاریخی پوشش عفاف و حجاب در ایران و جهان اسلام برپا شده است، عنوان کرد: بررسی تحلیلی کشف حجاب، عفاف و حجاب در شعر فارسی، پوشش عفاف در ادیان مختلف و عفاف و حجاب در دین مبین اسلام از جمله مواردی است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ترویج و پاسداری از فرهنگ عفاف و حجاب که از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان با تاکید بر لزوم تبدیل فعالیت های حوزه حجاب وعفاف به یک جریان فرهنگی اذعان کرد: نگاه تطبیقی در بحث حجاب و بررسی ریشه‌ای حجاب از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه است.

 

فلاحی خاطر نشان کرد: نمایشگاه حریم ریحانه از 22 تا 27 شهریور جاری به مدت پنج روز در دو نوبت صبح و عصر پذیرایی بازدید علاقه مندان است.


 

نظر شما