شناسهٔ خبر: 28154813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غیبت ایرانی ها در تیم منتخب هفته قطر

هفته پنجم لیگ ستاررگان قطر با حضور لژیونر های ایرانی در تیم هایشان برگزار شد و تیم منتخب این هفته معرفی شد.

صاحب‌خبر -

غیبت ایرانی ها در تیم منتخب هفته قطربه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (یکشنبه 25 شهریور) هفته پنجم لیگ ستارگان قطر به پایان رسید. روزنامه استاد الدوحه قطر بعد از پایان مسابقات این هفته، تیم منتخب بازیکنان را معرفی کرد.

3 لژیونر ایرانی در لیگ ستارگان قطر شاغل هستند. مهدی طارمی (الغرافه)، امید ابراهیمی (الاهلی) و محمد رضا خانزاده (الاهلی) فوتبالیست های ایرانی حاظر در لیگ ستارگان قطر هستند.

هر سه ایرانی شاغل در لیگ فوتبال کشور قطر در هفته پنجم، در ترکیب اصلی تیمشان حضور داشتند اما در فهرست تیم منتخب هفته پنجم روزنامه استاد الدوحه هیچ یک از ایرانی های شاغل در این لیگ حضور نداشتند.

نایجل دیانگ و متولی، بازیکنان تیم الاهلی قطر و هم تیمی های امید ابراهیمی و محمد رضا خانزاده از نفرات برتر این هفته لیگ قطر بوده اند.

باشگاه الریان با 11 امتیاز در صدر جدول لیگ 12 تیمه قطر قرار دارد و تیم های السد و الدوحیل با یک بازی کمتر و 10 امتیاز ( به علت داشتن ملی پوش در تیم ملی قطر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازی این هفته دو تیم لغو شد) در رده های دوم و سوم قرار دارند.

باشگاه الغرافه، با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی در تیمش  با 7 امتیاز در رده ششم قرار دارد و باشگاه الاهلی، با حضور امید ابراهیمی و محمد رضا خانزاده با 6 امتیاز در رده نهم  ایستاده است.

تیم منتخب هفه پنجم لیگ ستارگان قطر به شرح زیر می باشد:

غیبت ایرانی ها در تیم منتخب هفته قطر

بیشتر بخوانید:

انتقاد قطری ها به مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی عامل باخت الغرافه؟

وضعیت مبهم غفورى مقابل السد قطر

پیروزی احمدگروژنی با حضور میلاد محمدی

انتهای پیام/

تیم منتخب هفته پنجم لیگ ستارگان قطر

نظر شما