شناسهٔ خبر: 28154451 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ایران – لهستان؛ نبرد همیشگی با چاشنی فرار از گروه مرگ

تیم های ملی ایران و لهستان برای رسیدن به عنوان صدرنشینی گروه چهارم مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار مرحله اول گروهی خود به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت. ملی پوشان ایران با کسب سه برد در سه دیدار ابتدایی توانستند جواز حضور در مرحله دوم گروهی را کسب کنند اما دیدار با لهستان برای تیم ملی ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.


با توجه به گروه بندی مرحله بعدی مسابقات، تیم ملی ایران نیاز دارد تا برای هموار شدن مسیر پیش روی خود برابر لهستان به برتری برسد تا با عنوان صدرنشین از این مرحله صعود کند و هر کدام از دو تیم که در این دیدار شکست بخورند، احتمالا راهی گروه مرگ مسابقات در مرحله بعدی خواهند شد.


هر دو تیم در سه دیدار قبلی خود موفق به کسب برد شدند و این دیدار فینالی برای تعیین صدرنشین گروه است. ایران و لهستان پیش از این دو مرتبه در رقابت های جهانی برابر یکدیگر قرار گرفتند که سهم لهستان کسب دو برد در این دیدارها بوده که آخرین برد لهستانی ها به دوره قبلی رقابت های جهانی باز می گردد که این تیم با استفاده از امتیاز میزبانی خود توانست ایران را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.


ایران و لهستان 17 مرتبه پیش از این با یکدیگر دیدار کردند که 6 برد سهم ایران بوده و آخرین دیدار دو تیم نیز با پیروزی ایران برابر لهستان در لیگ ملتها پایان یافته است. با این وجود رقابت های این دو تیم و جدال های میان کورک، کوبیاک و دیگر ستاره های لهستان با معروف، موسوی و ملی پوشان ایران در سال های گذشته یک نبرد جذاب را خلق کرده که از لحاظ فنی و حاشیه ای همواره نگاه های زیادی را به خود جذب کرده است.


غفور و معنوی نژاد با کسب 35 امتیاز برای ایران و آرتور زالپوک با 38 امتیاز از هر دو تیم امتیاز آورترین بازیکنان این دیدار هستند.


این مسابقه جذاب از ساعت 22 به وقت تهران برگزار می شود و مخاطبان والیبال می توانند آن را از طریق سایت آنتن به صورت زنده تماشا کنند.

نظر شما