شناسهٔ خبر: 28152670 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حذف نقاط پرتصادف خراسان شمالی 32.5 میلیارد ریال نیاز دارد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل، علی پرتونیا با بیان اینکه در سال جاری 10 نقطه پرتصادف جدید در جاده های استان شناسایی و مصوب شده است اظهار داشت:

صاحب‌خبر - به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل، علی پرتونیا با بیان اینکه در سال جاری 10 نقطه پرتصادف جدید در جاده های استان شناسایی و مصوب شده است اظهار داشت: سه نقطه از این نقاط پرتصادف در جاده های شهرستان اسفراین و در حوزه استحفاظی شهرستان های بجنورد و شیروان چهار نقطه و در حوزه استحفاظی شهرستان های مانه و سملقان، جاجرم و گرمه هم هر کدام یک نقطه پرتصادف شناسایی و مصوب شده است.
پرتو نیا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده اقدامات مربوط به آشکارسازی و آرام سازی در تمام این 10 نقطه پرتصادف روزهای آینده انجام می شود.
رئیس اداره ایمنی راه ها و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، حذف این نقاط پرتصادف تا پایان سال جاری انجام می شود و پیش از سفرهای نوروزی این نقاط پرتصادف برچیده خواهد شد.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 کشورهای استان قرار گرفته است.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
7185/ 6042
انتهای پیام

نظر شما