شناسهٔ خبر: 28149225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرمان قهرمان رقابت های نجات غریق جنوب شرق کشور

تیم نجات غریق زیر20 سال کرمان در اولین دوره مسابقات نجات غریق جوانان زیر ۲۰ سال مناطق جنوب شرق کشور بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

صاحب‌خبر -

محمد جواد پذیرفته رییس هیئت نجات غریق و غواصی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: اولین دوره مسابقات نجات غریق جوانان زیر ۲۰ سال مناطق جنوب شرق کشور، یادبود اولین مربی و نجات غریق استان، شادروان محمد پذیرفته با حضور مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون، حمید شب انگیز از قهرمان جهانی به عنوان ناظر فدراسیون و رؤسای هئیت های استان های جنوب شرق کشور به میزبانی کرمان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 40 شرکت کننده از استان های یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان با هم به رقابت پرداختند.

پذیرفته با اعلام اینکه دو تیم از استان کرمان در این رقابت ها حضور یافتند، تصریح کرد: در پایان، تیم نجات غریق زیر20 سال کرمان به مربیگری احسان سید جعفری با ترکیب علی رشیدی، علی نقوی، علیرضا عسگرپور، فرزین امامی فر، صالح میر افضلی، احمد دوروزی، امیرحسین حرزاده و دانیال عبدالرحمانی عنوان نخست این رقابت ها را از آن خود کرد و قهرمان شد.

وی یادآور شد: تیم های فارس و هرمزگان نیز به ترتیب به جایگاه های دوم و سوم مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام/ب

کرمان بر سکوی نخست رقابت های نجات غریق زیر 20 سال جنوب شرق کشور

نظر شما