شناسهٔ خبر: 28148866 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تایمز: بکام قصد دارد مسی را برای تیم جدیدش در آمریکا به خدمت بگیرد!

مهدی آزادی

بکام ظاهرا برنامه‌های زیادی برای بستن یک تیم قدرتمند دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - دیوید بکام، ستاره نام آشنای سال‌های نه چندان دور دنیای فوتبال قصد دارد برای تیم جدیدش، لیونل مسی را به خدمت بگیرد.

بکام که چند روز پیش رسما اعلام کرد از سال 2020 تیمی با نام اینترناسیونال میامی به مالکیت او در لیگ حرفه‌ای آمریکا شروع به کار خواهد کرد، برنامه‌های گسترده‌ای برای باشگاهش دارد. به گفته نشریه تایمز، یکی از نام هایی که بکام قصد دارد برای به خدمت گرفتنش را دارد، لیونل مسی است. به گفته این نشریه بکام قصد دارد در سال 2020 و زمانی که مسیِ 33 ساله فقط یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد را به بازی در آمریکا وسوسه کند.

طبعا به خدمت گرفتن بازیکنی چون مسی که شخصیتی شناخته شده در دنیا محسوب می‌شود، نام تیم بکام را تیتر یک همه رسانه‌ها خواهد کرد و بدون تردید درآمد سرشاری نیز به حساب این باشگاه واریز می‌کند. البته بند آزادسازی 700 میلیون یورویی مسی کمی تصور عملی شدن این انتقال را بعید می‌کند اما شاید با یک پیشنهاد مالی فوق العاده، مسی تصمیم بگیرد چند سالی را هم پیش از بازنشستگی در MLS بازی کند.

دیوید-بکام-لیونل-مسی-لیگ-قهرمانان-اروپا

گفتنی است برخی از رسانه‌ها حتی از پیکه و کریستیانو رونالدو به عنوان دیگر اهداف نقل و انتقالاتی بکام برای اینتر میامی نام برده‌اند.

نظر شما