شناسهٔ خبر: 28148602 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پاریس یونایتد: مذاکرات پاری سن ژرمن و رابیو برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است؛ آنها دیگر نمی خواهند با هنریکه مذاکره کنند

مهیار میرزاپور

از همان ابتدا مشخص بود تمدید قرارداد رابیو، کار دشواری است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - گفته می شود تنش بین رابیو و آنترو هنریکه، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن بیشتر شده است.

به گزارش پاریس یونایتد، تلاش پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد رابیو با شکست مواجه شده است. از سوی دیگر این ادعا مطرح شده که مادر رابیو که مدیر برنامه های پسرش است از ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه خواسته شخصا در مذاکرات برای تمدید قرارداد شرکت کند. قرارداد فعلی این هافبک مستعد در پایان فصل جاری به پایان می رسد.

هنریکه مسئول تمدید قرارداد رابیو بود ولی نتوانست انتظارات او را برآورده کند. این بازیکن و مدیر برنامه هایش دیگر نمی خواهند با هنریکه مذاکره کنند. هنریکه هم می گوید مدیر برنامه های رابیو با بارسلونا به توافق رسیده و از پاری سن ژرمن می خواهد با این شرایط موافقت کند. گفته می شود بارسلونا حاضر است سالیانه 10 میلیون یورو دستمزد به رابیو پرداخت کند. آنها 15 میلیون یورو پاداش هم در نظر گرفته اند. پاری سن ژرمن پیشنهاد کرده دستمزد رابیو در این تیم سالانه 7.2 میلیون یورو باشد و 3 میلیون یورو هم پاداش در نظر گرفته اند.

توخل قبلا تصریح کرده که می خواهد رابیو در پی اس جی بماند ولی با توجه به باشگاه های بزرگ و متعددی که به دنبال جذب این هافبک هستند، کار پاریسی ها دشوار است.

نظر شما