شناسهٔ خبر: 28147978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -

وضعیت مدیریت بنیاد رودکی به زودی
 تعیین تکلیف می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: هم‌اکنون در بنیاد رودکی انجام پاره‌ای از تغییرات برنامه‌ای برای اصلاح ساختاری مطرح است و متناسب با بررسی‌ها، دوره کاری و ماموریت مدیرعامل و هیات مدیره آن تمدید می‌شود یا تغییر می‌کند.
به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) درخصوص تمدید یا عدم تمدید مدت ماموریت مدیرعامل بنیاد رودکی گفت: هم‌اکنون در بنیاد رودکی انجام پاره‌ای از تغییرات برنامه‌ای برای اصلاح ساختاری مطرح است.
او با بیان اینکه هیات مدیره بنیاد رودکی در همین دوره، این برنامه‌ها را تهیه و پیشنهاد کرده است، افزود: این برنامه‌ها باتوجه به ماهیتی که دارند، نیازمند بررسی تفصیلی هستند و متناسب با بررسی‌ها و تصویب احتمالی، دوره کاری و ماموریت مدیرعامل و هیات مدیره بنیاد رودکی تمدید می‌شود یا تغییر می‌کند.
صالحی با بیان اینکه بررسی برنامه پیشنهادی بنیاد رودکی سیر نهایی خود را طی می‌کند و پس از آن اعلام نظر می‌شود، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم به بررسی‌ها سرعت دهیم تا وضعیت مدیریت بنیاد رودکی نیز تعیین تکلیف پیدا کند.
تیر ماه 97 دوره ماموریت دو ساله علی‌اکبر صفی‌پور (مدیرعامل بنیاد رودکی) به پایان رسید و اکنون در انتظار تمدید مدت ماموریت یا تغییر است. 

تشییع پیکر هنرمندی که با صدای خاصش
 در خاطرات ماندگار شد

مراسم تشییع پیکر دوبلور با سابقه صداوسیما مهدی آرین‌نژاد یکشنبه ۲۵ شهریور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا با حضور دوستان این هنرمند و علاقه‌مندان برگزار شد.
به گزارش خبرآنلاین، منوچهر والی‌زاده، سیامک اطلسی، علیرضا جاویدنیا، علی همت مومیوند، زهره شکوفنده، حسین خداداد بیگی، اردشیر منظم، شهروز ملک آرایی، نرگس فولادوند، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل و آرشاک قوکاسیان از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.
مهدی آرین‌نژاد، دوبلور پیشکسوت پس از سالها مبارزه با بیماری ظهر روز جمعه 23 شهریور در سن 79 سالگی درگذشت. این هنرمند فعالیت حرفه‌ای‌اش در عرصه دوبله را از سال 1341 آغاز کرد.
او در آثاری چون لوک خوش شانس (یکی از برادرها)، مورچه و مورچه‌خوار (مورچه‌خوار)، بازرس (گروهبان دودو)، رابین هود (پدر تاک)، چوبین (برونکا) و مجموعه‌های دایی جان ناپلئون (شمس علی میرزا) و هزاردستان صداپیشگی کرده‌است. تکیه کلام‌های «سلام مورچه!» و «سلام سوسیس!» از جمله خاطراتی است که از او در ذهن‍ها به یادگار مانده است.

برچسب‌ها:

نظر شما