شناسهٔ خبر: 28145223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ دراین استان نیز همانند سایر استان‌های دیگر در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در مهمانسرای سپاه استان در شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه دشمن جنگ اقتصادی را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی انتخاب کرده است، این رزمایش در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در سراسر استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

وی افزود: دشمنان این مرزوبوم در پی تحت الشعاع قرار دادن چهل سالگی انقلاب هستند، به همین منظور همه مسئولان به ویژه پاسداران و بسیجیان در قالب ۳ حرکت بزرگ و عظیم با تاسی از دوران دفاع مقدس این رزمایش را اجرا خواهند کرد.

سردار گشتاسبی ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت عظیم گروه های جهادی شیعه و سنی در اقشار مختلف و استفاده از توان خیرین با داشتن بیش از ۴۳۲ گروه جهادی شناسنامه دار با شعار خدمت بی منت در بازه زمانی ۹ شهریور ماه تا ۲۹ این ماه در مرحله اول و سپس تا هفته دفاع مقدس و هفته بسیج فعالیت خود را انجام می دهند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد:  ۲۲۵ گروه جهادی با حضور ۴۷۶۶نفر در اردوهای جهادی ۳، ۷و ۱۰ روزه فعالیت دارند.

این مسئول اظهار داشت: این جهادگران در ۲۹۴ عرصه مشغول به خدمت می باشند که در بحث محرومیت زدایی کار ساخت و تعمیر ۳۷ مدرسه، ساخت ۱۶ مسجد و حسینیه، ساخت ۱۰ خانه عالم، لایروبی ۵ قنوات، ۹ مورد دیوار کشی، جمع آوری ریگهای روان از ۷ روستای سیستان، تعمیر و بازسازی ۴۵ مدرسه در طرح هجرت ۳ در رزمایش از جمله خدمات محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان توزیع ۱۴۰۰ سبد کالا، توزیع ۹ هزار بسته لوازم التحریر، ایجاد ۳۰ مورد فرصت اشتغال برای جوانان و نوجوانان، ارائه ۱۹۰ مورد خدمات مشاوره، را از اقدامات اجرا شده در عرصه های خدمت رسانی و مردم یاری برشمرد.

 انتهای پیام/الف

نظر شما