شناسهٔ خبر: 28143074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر انگلیس؛

ولورهمپتون از سد برنلی گذشت

تهران-ایرنا- تیم ولورهمپتون در ادامه برگزاری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) تیم برنلی را با نتیجه یک برصفر شکست داد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که در ورزشگاه «مالینیو» برگزار شد، بازیکنان تیم ولورهمپتون با نتیجه یک برصفر برابر تیم برنلی به پیروزی رسیدند.
تنها گل این دیدار را «رائول خمینز» مهاجم مکزیکی ولورهمپتون درون دروازه تیم برنلی جای داد و سه امتیاز این بازی خانگی را برای تیمش به ارمغان آورد.
ولور همپتون با کسب هر سه امتیاز این دیدار 9 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد و پشت سر تیم های آرسنال و منچستریونایتد ایستاد.
در ادامه رقابت های این هفته تیم اورتون تا دقایقی دیگر با وستهام دیدار و در آخرین دیدار این هفته نیز فردا (دوشنبه) تیم ساوتهمپتون از تیم برایتون در خانه پذیرایی می کند. «علیرضا جهانبخش» بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران که در تیم برایتون عضویت دارد، امیدوار است برای نخستین بار در لیگ برتر انگلیس در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد.
در دیگر دیدارهای مهم این هفته که روز گذشته برگزار شد، تاتنهام مغلوب تیم لیورپول شد، چلسی از سد کاردیف گذشت، منچسترستی فولهام را از پیش رو برداشت و آرسنال برابر نیوکاسل و منچستریونایتد نیز مقابل واتفورد به برتری رسید.
هم اکنون تیم های چلسی، لیورپول و منچسترسیتی عناوین اول تا سوم جدول رده بندی این رقابت ها را در اختیار دارند.
ورزشی **9144**1368

نظر شما