شناسهٔ خبر: 28142782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس گزارش می‌دهد

فارس گزارش می‌دهد نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در شهرستان‌های کرمان+تصاویر

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) همزمان در تمام شهرستان‌های استان کرمان با حضور گردان‌های بیت‌المقدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) همزمان در تمام شهرستان‌های استان کرمان با حضور گردان‌های بیت‌المقدس برگزار و امروز با برپایی مراسم صبحگاه مشترک در محل رزمایش به کار خود پایان داد.

برگزاری رزمایش موجب اتحاد و انسجام همه می‌شود

حجت‌الاسلام محمد زنگی‌آبادی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 41 ثارالله در مراسم پایان رزمایش در شهرستان ریگان گفت: برگزاری رزمایش موجب اتحاد و انسجام همه ما می‌شود و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

وی عنوان کرد: در بحث مشکلات اقتصادی و جنگ اقتصادی دشمن، ما به دنبال دفاع هستیم و عده‌ای در فکر داشتند که عاشورای امام حسین (ع) را کمرنگ کنند اما زهی خیال باطل که مراسمات باشکوه‌تر از همیشه در حال برگزاری است.

زنگی‌آبادی با اشاره به اینکه عاشورا درس‌هایی به ما داده است، بیان داشت: رمز موفقیت جمهوری اسلامی در این است که مسؤولان در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند و در کنار مردم باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 41 ثارالله افزود: شرایط کنونی ما از هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر نیست چه اتفاقی رخ داده است که عده‌ای احساس ضعف و ناامیدی می‌کنند.

وی عنوان کرد: بسیجیان ما همیشه در صحنه هستند و محتکرانی که لوازم ضروری مردم را احتکار کرده بودند شناسایی شدند و این امر احساس مسؤولیت بسیجیان ما را نشان می‌دهد.

زنگی‌آبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما نیاز به مراقبت دارد، ابراز کرد: انقلاب ما زنده است و یک شیء زنده نیاز به مراقبت دارد و مراقبان انقلاب شما بسیجیان و توده‌های مردمی هستید.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 41 ثارالله خاطرنشان کرد: این رزمایش نشانه این است که بسیجیان در تمام عرصه‌ها حضور دارند و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: امروز مسائل اقتصادی تهدید دشمنان است اما ما در برابر تهدیدها می‌ایستیم اگر چه سخت است اما سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس که با دست خالی در برابر تمام دنیا ایستادیم، نیست.

به گزارش فارس، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص)2 صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسؤولان نظامی و انتظامی شهرستان در اردوگاه شهید میرافضلی شهر رفسنجان برگزار شد.

علی سلطانی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در صبحگاه مشترک ویژه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) 2 در محل ارودگاه شهید میرافضلی اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) 2 از 9 شهریور در سراسر ایران با یک هزار گردان آغاز  و با اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف انجام شد.

وی بیان داشت: در شهرستان رفسنجان 20 گروه جهادی شامل دو تیم پزشکی و مابقی در زمینه عمران و آبادی تا 29 شهریور مشغول کار خواهند بود و چهار گردان بیت‌المقدس از شهرستان از روز گذشته فراخوان شدند و در ستون‌کشی و پیاد‌ه‌روی سطح شهر اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند و ستون‌کشی خودرویی به سمت اردوگاه انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان ادامه داد: در محل اردوگاه کلاس‌های تاکتیکی و آموزشی و رزم شبانه انجام شد که امیدواریم بتوانیم به عنوان سرباز ولایت در رکاب رهبر معظم انقلاب باشیم.

وی با اشاره به شعار زمایش «وحدت ایستادگی و پیشرفت» تصریح کرد: در کنار دولت و خدمتگزاران نظام بتوانیم ورود کنیم و به مردم امیدواری دهیم این رزمایش دو پیام داشت اول امیدواری به تمام مردم و مسؤولان که بسیج هست دوم اینکه کسانی که همت کردند نظام را ساقط کنند بفهمند ما محکم ایستاده‌ایم و ترامپ و امثال او مواظب حرف‌زدن خود باشند. 

جامعه ما نیاز به یک وحدت و همبستگی دارد

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) شهرستان زرند با حضور دو گردان بیت‌المقدس در منطقه عمومی ریحانشهر با موفقیت برگزار شد.

علی‌اکبر شاهرخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش عاشورایی بسیج و سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) گفت: این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت به مدت دو روز در منطقه عمومی ریحانشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما نیاز به یک وحدت و همبستگی ملی برای خدمت‌رسانی دارد، بیان کرد: این رزمایش با هدف جلوگیری از تحرکات دشمن، تقویت روحیه جهادی و حمایت مردم از نظام ولایی، مأیوس‌ کردن توطئه‌های دشمن و تغییر رویکرد آن برگزار شد.

شاهرخی ادامه داد: در این رزمایش دو روزه برنامه‌های مختلف فرهنگی و رزمی از جمله رزم شبانه، صبحگاه مشترک، عزاداری در جوار قبور مطهر شهدا و... با موفقیت اجرا شد.

در این رزمایش بسیجیان گوشه‌ای از قدرت و اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند و بار دیگر تجدید پیمان کردند که پاسدار خون و آرمان‌های شهدای گرانقدر و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و مطیع امر مقام معظم رهبری باشند.

شجره طیبه بسیج نمونه بارز است

مراسم اختتامیه رزمایش اقتدار عاشورائیان و بسیجیان محمد رسول الله (ص) شهرستان کوهبنان با حضور جمعی از اعضای شورای اداری و تامین، مسوولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران در منطقه عملیاتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی فقیهی نماینده ولی فقیه در سپاه کوهبنان اظهار داشت: کسانی که انقلاب را هدف قرار داده‌اند بدانند که این انقلاب به اهداف خویش خواهد رسید چون انقلاب ثابت‌قدم است و در درون آن شجره‌ها دارد که شجره طیبه بسیج نمونه بارز است.

وی بیان کرد: در این دوران که فتنه‌ها فراوان شده کسی که خود را در مسیر انقلاب، ولایت و شهدا می‌داند باید بسیجی باشد لذا انقلاب همواره مانند درخت بهشتی ثمر می‌دهد.

فقیهی بیان داشت: باید برای تقویت انقلاب برنامه‌ریزی کرد گرچه گروهی ساز مخالف می‌زنند که محتکران نمونه بارز این افراد هستند البته باید از احتکار خانگی هم پرهیز شود.

انتهای پیام/خ

نظر شما