شناسهٔ خبر: 28137958 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه‌ریزی خوبی برای حضور پُرقدرت در آسیا داریم

برنامه‌ریزی خوبی برای حضور پُرقدرت در آسیا داریم بارانی: بهتر است گاهی نباشی تا عزتت حفظ شود/ به من می‌گویند یاغی شدی!

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: بچه‌های پیکان بابت حضورم در تیم سایپا به من یاغی می‌گویند!

صاحب‌خبر -

صادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جدایی‌اش از نساجی، حضور در سایپا و آخرین وضعیت مصدومیتش صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: چه شد که اینقدر زود از نساجی جدا شدی؟

 من به خاطر جواد نکونام به نساجی رفتم و در همین مدت کم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم اما به هر حال اتفاقاتی رخ داد که مجبور شدم از این تیم جدا شوم و مهمترین موضوع این بود که باید در کنار خانواده‌ام بودم، اما این اتفاق با رفتن من به نساجی رخ نداد و به همین دلیل شرایط برایم سخت شده بود. جا دارد که از آقای نکونام تشکر کنم که با جدایی‌ام موافقت کرد.

فارس: پس بحث ناراحتی یا مسائل دیگری در میان نبود؟

نه، چه ناراحتی؟ در دو هفته‌ای که آنجا بودم اتفاقی رخ نداده بود که ناراحتی به وجود بیاید. هیچ بحث فنی وجود نداشت و به دلیل همان مسئله‌ای که گفتم با آقای نکونام صحبت کردم و در نهایت از این تیم جدا شدم.

فارس:‌ و به سایپا آمدی.

من اولین باری که در لیگ برتر بازی کردم حدود سال 87 یا 88 بود که آقای دایی به من در لیگ برتر و در شهر انزلی به من بازی داد.وقتی که از نساجی جدا شدم با آقای دایی صحبت کردم و به من گفت که به سایپا بیایم و من هم از حضورم در این تیم واقعاً خوشحال هستم.

فارس: شرایطت در سایپا را چطور می‌بینی؟

در دو هفته اولی که به سایپا آمدم در این تیم بازی کردم اما متأسفانه چند روز قبل و در تمرین توپ زیر پایم گیر کرد و همسترینگم کشیده شد و باید دو هفته استراحت کنم اما خوشبختانه شرایطم در سایپا خوب است و خیلی زود با این تیم و شرایطش اخت شدم.

فارس: بین سایپا و پیکان کری‌خوانی زیادی است و اینکه تو از پیکان به سایپا رفتی به نوعی یاغی‌گری به حساب می‌آید!

اتفاقاً با بچه‌های پیکان که صحبت می‌کنم به من می‌گویند یاغی شدی! البته این بحث‌ها دیگر در فوتبال ایران مطرح نیست و مدیران این دو باشگاه با هم رفاقت خیلی خوبی دارند. پیکان تیم بزرگی است و من چند سال آنجا بودم. هنوز هم پیگیر نتایج این تیم هستم

فارس: جدایی ات از پیکان با ناراحتی همراه بود، اما درباره آن صحبتی نکردی. الان قصد نداری درباره ناراحتیت و دلایل جدایی از پیکان صحبت کنی؟

ناراحتی‌هایی بود اما به آن اشاره نمی‌کنم و قصد ندارم که در خصوص آن حرفی بزنم اما با مجید جلالی صحبت کردم تا یکسال از پیکان دور شوم چون فکر می‌کردم این مسئله برای خودم هم بهتر بود، چرا که یک جاهایی بهتر است نباشی تا عزتت حفظ شود. من پیکان را دوست دارم و از آقایان شیعی و طهماسبی تشکر می‌کنم که برایم زحمت کشیدند و باید بگویم که پیکان همیشه در قلب من جا دارد.

فارس: درباره شرایط سایپا در جدول لیگ برتر هم صحبت کن.

شرایط خوبی در جدول داریم و هدف ما این است که  جزو سه تیم بالای جدول باشیم و از طرفی نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم چرا که پتانسیل تیم بالاست و می‌توانیم جزو سه تیم اول لیگ باشیم.

فارس: برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌ای دارید؟

ما برای آسیا برنامه‌ریزی خوبی داریم و می‌خواهیم از پلی‌آف صعود کرده و به مرحله گروهی برویم امیدوارم که نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم و من این توانایی را در بازیکنان می‌بینم.

انتهای پیام/ا

نظر شما