شناسهٔ خبر: 28137240 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در یک عملیات ضدتروریستی در داغستان سه فرد مسلح کشته شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شین هوا، منابع رسمی در مسکو اعلام کردند نیروهای اداره فدرال امنیت فدراسیون روسیه FSB امروز شنبه سه فعال مسلح را در عملیاتی "ضد تروریستی" در جمهوری داغستان واقع در منطقه قفقاز شمالی روسیه کشتند.

کمیته ملی ضد تروریسم روسیه NAK اعلام کرد نیروهای امنیتی در گشت‌ زنی های خود در یک منطقه کوهستانی داغستان با یک گروه سه نفره مسلح درگیر شدند. این منبع افزود هر سه عضو مسلح این گروه در این درگیری به دست نیروهای امنیتی کشته شدند.
در این عملیات نیروهای امنیتی مقادیری سلاح و مهمات از مخفیگاه تروریست ها کشف و ضبط کردند. در این درگیری هیچ یک از نیروهای امنیتی روسیه کشته یا زخمی نشد. مقامات امنیتی تحقیقاتی را درباره این گروه و حامیان احتمالی آنها آغاز کرده اند.
اعمال تروریستی و درگیری نیروهای دولتی روسیه با افراط گرایان مسلح در منطقه قفقاز شمالی رایج است اما حملات مسلحانه و تروریستی در دیگر نقاط روسیه به ندرت اتفاق می افتد.
داغستان که نزدیک منطقه پر التهاب و بی‌ثبات خاورمیانه قرار دارد، یک منطقه شورشی محسوب می شود و در سال های اخیر صحنه ناامنی ها و درگیری های زیادی بوده است.

نظر شما