شناسهٔ خبر: 28134686 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کی‌روش، نویسنده سریال انگلیسی؟

مطبوعات

جدا از علیرضا جهانبخش که گفته بود برای رفتن به برایتون با کی‌روش مشورت کرده، به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی در انتقال دو بازیکن دیگر بی‌تاثیر نبوده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، روزنامه شهروند نوشت: «برای نخستین بار در فصل جدید فوتبال انگلیس، ٣ بازیکن ایرانی در جزیره به میدان می‌روند تا بعد از چند ‌سال خبرهای خوشی از پیشرفت لژیونرهای ایرانی در سطح لیگ‌های معتبر اروپا به گوشمان برسد.

بعد از این‌ که علیرضا جهانبخش با توجه به درخشش در لیگ فوتبال هلند و کسب عنوان آقای گلی از آلکمار راهی برایتون در لیگ برتر شد، در روزهای اخیر هم خبر پیوستن کریم انصاری‌فرد و سعید عزت‌اللهی به تیم‌های ناتینگهام فارست و ردینگ در چمپیونشیپ به گوشمان رسید. بدون‌ شک لیگ دسته اول انگلیس سطح بالاتری نسبت به برخی از لیگ‌های درجه چندم اروپا دارد که در سال‌های اخیر برخی از لژیونرهای ایرانی در آنها به میدان رفته‌اند. با این حال سوال اینجاست که چه عاملی باعث این اتفاق شده و آیا کی‌روش هم نقشی در کوچ بازیکنان ایرانی به انگلستان دارد یا خیر.

جدا از علیرضا جهانبخش که گفته بود برای رفتن به برایتون با کی‌روش مشورت کرده، به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی در انتقال دو بازیکن دیگر بی‌تاثیر نبوده باشد.

دیروز پل کلمنت، سرمربی ردینگ درباره جذب سعید عزت‌اللهی به نقش کی‌روش هم اشاره کرد: «من با کارلوس کی‌روش درباره سعید عزت‌اللهی صحبت کرده‌ام. او خیلی از این بازیکن ایرانی تعریف کرد، سپس با خود این بازیکن صحبت کردم و از او احساس خیلی خوبی به دست آوردم. عزت‌اللهی به ازبکستان رفت و برای ایران بازی کرد و اتفاقا یک پاس گل هم داد.»

این بازیکن جوان بدون‌ شک می‌تواند با درخشش در چمپیونشیپ در سال‌های آینده امیدوار به بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال انگلیس باشد. از سوی دیگر کریم انصاری‌فرد هم که به نظر می‌رسد به تمام رویاهای خود در فوتبال یونان رسید و با کسب عنوان قهرمانی از المپیاکوس جدا شد، حالا برای تجربه‌ کردن یک فضای جدید در ناتینگهام‌فارست انگیزه زیادی دارد. باید امیدوار بود در فصل جاری خبرهای خوشی از لژیونرهای ایرانی از جزیره مخابره شود؛ اتفاقی که می‌تواند راه سایر بازیکنان ایرانی را هم به سوی فوتبال انگلیس باز کند.»

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما