شناسهٔ خبر: 28133340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان البرز:

همه ورزشکاران البرز در بازی‌های پاراآسیایی شانس کسب مدال دارند

البرز- رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان البرز از شانس بالای نمایندگان البرزی برای کسب مدال در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خبرداد.

صاحب‌خبر -

 سعید براتی رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: ۳ ورزشکار در ۲ رشته وزنه برداری و دوومیدانی از استان البرز به بازی های پاراآسیایی جارکارتا اعزام می شوند که همه آنها از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردارند.

وی افزود: امیر جعفری و یوسف یوسفی به تازگی با ۲ مدال طلا و نقره از مسابقات جهانی وزنه برداری معلولین بازگشته اند و از شانس بسیاری برای کسب مدال در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا برخوردار هستند.

براتی با اشاره به نخستین تجربه حضور نماینده دوومیدانی البرز در مسابقات پاراآسیایی گفت: الناز دارابیان درحالی که نخستین حضور خود را در این مسابقات تجربه می کند اما آمادگی زیادی برای شکستن رکورد در رشته پرتاب دیسک و کسب مدال طلا دارد.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین البرز با اشاره به اعزام ۳ مربی البرزی به مسابقات پاراآسیایی گفت: مربیان البرزی در دو رشته دوومیدانی و والیبال نشسته نمایندگان البرز در این مسابقات خواهند بود.

براتی از امضای تفاهم نامه با مجموعه خیریه کهریزک خبرداد و گفت: از آنجا که هیئت جانبازان و معلولین ۱۶ رشته ورزشی را در بر گرفته و از شرایط خاصی برخوردار است مقرر شده تا خیرین استان از طریق مجموعه کهریزک به ورزشکاران جانباز و معلول کمک رسانی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اغلب ورزشکاران معلول از قشر آسیب پذیر جامعه هستند و از اواخر شهریور ماه مقرر شده تا یک دستگاه اتوبوس جهت تسهیل در ایاب ذهاب آن ها توسط مجموعه کهریزک تهیه شود.

انتهای پیام/

نظر شما