شناسهٔ خبر: 28128208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان؛

۱۰۰۰ سند بنیاد علوی به مردم مازندران واگذار شد

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان در مازندران ۱۰۰۰ سند بنیاد علوی به مردم مازندران واگذار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ه گزارش بلاغ، شنبه‌شب طی مراسمی در مسجد جامع روستای جامخانه شهرستان میاندورود با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور، استاندار مازندران، نماینده ولی فقیه در استان،  یوسف نژاد و دامادی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه میاندورود، هزار سند بنیاد علوی به متقاضیان در استان مازندران واگذار شد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در این مراسم، اظهار کرد: بنیاد سالانه درآمد زیادی دارد امیدواریم که این درآمد که مورد تاکید رهبری است برای مردم نیازمند کشور هزینه شود.

محمد دامادی نیز با بیان اینکه همه ما مازندرانی‌ها کشاورز هستیم، افزود: اما کشاورزی ما کشت شود و پشت سر آن صنعت نباشد کشاورزی کفاف زندگی ما را نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشت ناز امکانات زیادی دارد و می‌تواند به مردم کمک کند، بیان کرد: شرکت دشت‌ناز به روستاهای اطراف خدمات نمی‌دهد و جاده گهرباران با عنایت ویژه آقای سعیدی‌کیا راه‌اندازی شد و می‌طلبد که برای ایجاد شانه خاکی مناسب، بنیاد همکاری لازم را داشته باشد.

محمد اسلامی استاندار مازندران در این مراسم، گفت: این جلوه، جلوه حکومت مستضعفین است و هدیه رهبری به شما حلال و مبارک باشد و امیدواریم با اهدا تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان، سبد درآمدی و اشتغال روستاییان را توسعه دهیم.

اسلامی تصریح کرد: برای سال جاری 25 میلیارد تومان از سوی بنیاد تسهیلات ارزان قیمت به ما داده شد و همچنین 10 میلیارد برای ماهیان خاویاری و 10 میلیارد هم به‌دلیل عملکرد خوب استان به ما داده شد.
 


محمد سعیدی‎کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان نیز با بیان اینکه امروز هزار مورد سند اسناد علوی به مساحت 144 هزار متر مربع به ارزش 32 میلیارد تومان اهدا می‌شود، اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد کسانی که موفق به دریافت سند نشدند درخواست را بدهند که در اسرع وقت اقدامات لازم را برای تحویل سند انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: مهلت این طرح رو به پایان است و کسانی که متقاضی هستند هر چه زودتر اقدام کنند.

سعیدی‌کیا با اشاره به ارائه وام‌های کم بهره به متقاضیان ایجاد اشتغال و تولید در روستاها، گفت: در دوسال گذشته 900 طرح با این وام‌ها به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: امسال به هر استان 25 میلیارد تومان دادیم و برای مازندران 10 میلیارد هم برای ماهیان خاویاری داده شد که اگر این مبلغ جذب شود 10 میلیارد هم اضافه می‌کنم و اگر وام‌های روستایی تا دی ماه جذب شود 10 میلیارد به آن هم اضافه می‌کنم.

سعیدی‌کیا در پایان گفت: هدف ما ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در روستاها به وسیله روستاییان است به همین دلیل به‌دنبال آن هستیم که پول بدهیم و شما کارخانه ایجاد کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما