شناسهٔ خبر: 28123101 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24 شهریورماه

دیروز قرار بود با اجرای برجام دلار ارزان شود و امروز با اجرای FATF ، جدایی کی‌روش جدی است، آقای روحانی قدم جلو بگذارید، اشتغال در دولت روحانی از صفر دولت قبل به 850هزار رسید، دستور ویژه دادستان کل در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) و دلار 14 هزار تومانی چه نقشی در زندگی ما دارد؟ پربحث‌ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

صاحب‌خبر -

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌شنبه 24 شهریورماه) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

دیروز قرار بود با اجرای برجام دلار ارزان شود و امروز با اجرای FATF

همانطور که در جریان تصویب برجام، حامیان این توافق کاهش نرخ ارز را به عنوان یکی از دستاوردهای اصلی برجام وعده می‌‌دادند، اکنون نیز جریانات حامی FATF دنبال القای کاهش قیمت دلار در صورت تصویب لوایح FATF هستند .

اسلامیان: جدایی کی‌روش جدی است، آقای روحانی قدم جلو بگذارید

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جدایی کی‌روش از تیم ملی جدی است چون او می گوید باید تدارکات خوب برای تیم ملی فراهم شود.

اشتغال در دولت روحانی از صفر دولت قبل به 850هزار رسید

معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده با انتقاد از عملکرد دولت قبل در بحث اشتغال، خاطرنشان کرد: در دولت قبل نرخ اشتغال حتی به صفر هم می‌رسید اما در دولت آقای روحانی، حدود 850 هزار شغل در کشور ایجاد شد.

دستور ویژه دادستان کل در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س)

دادستان کل کشور در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) در نامه‌ای به دادستان ویژه روحانیت تهران دستور رسیدگی سریع و درخواست مجازات مناسب را داد.

دلار 14 هزار تومانی چه نقشی در زندگی ما دارد؟                                

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که دلار 14 هزار تومانی بازار آزاد چه نقشی در زندگی ما دارد؟ آیا این دلار تاثیر واقعی بر اقتصاد کشور و زندگی مردم می‌گذارد یا صرفا تاثیر آن روانی است؟

                            برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

نظر شما