شناسهٔ خبر: 28121028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته ورزشی استان کرمان در 24 شهریور ماه

با بسته ورزشی، شنبه 24 شهریور ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، به سوژه های ورزشی چون: 5 مدال رنگارنگ حاصل کار سنگ نوردان کرمانی در رقابت های کشوری، شطرنج باز کرمانی فاتح جام نوابی، راهیابی ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی فوتوالی، بانوی موتورسوار کرمانی بر سکوی سوم رقابت های کشوری و کرمان بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور سبك کیوکوشین ufk، پرداخته شده است.

5 مدال رنگارنگ حاصل کار سنگ نوردان کرمانی از رقابت های کشوری

دختران سنگ نورد کرمانی از مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور، ماده سرعت در قزوین، یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز صید کردند.

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور ماده سرعت، بخش دختران با حضور ۹۰ ورزشکار در دو بخش دختران و پسران در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی قزوین در مجموعه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، در رده ی بزرگسالان، اعظم کرمی و حدیث نظری به ترتیب بر سکوی دوم و سوم این رقابت ها ایستادند.

ایرانمنش تصریح کرد: در رده ی نوجوانان B:نیز زهرا کهنوجی عنوان نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: در بخش نوجوانان C:هم سارا زراعت زاده و کیانا رشیدی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور ماده سرعت، بخش دختران به میزبانی قزوین در مجموعه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد.

شطرنج باز کرمانی فاتح جام نوابی

مهدی امینی زاده از کرمان قهرمان رقابت های پنجمین دوره مسابقات شطرنج، جام نوابی شد.

علیرضا موسی علی، رییس هیئت شطرنج استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: پنجمین دوره مسابقات شطرنج، جام عبدالحسین نوابی، پدر شطرنج ایران با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از ۸ استان کشور به مدت 4 روز به میزبانی کرمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، مهدی امینی زاده از کرمان، حامد بهروزی مقدم از رفسنجان، آرمان سرستیان از یزد، فرشاد ثمره از کرمان، میلاد سلیمانیان از هرمزگان، محمد ابراهیم دریجانی از بم، داوود وحدتیان از بوشهر  و  امیر رضا خطیبی از اصفهان به ترتیب عناوین اول تا هشتم این رقابت ها را از آن خود کردند.

موسی علی تصریح کرد: همچنین مهرنوش مفیدی از یزد بهترین بانو، حمید پور کمالی از کرمان بهترین پیشکسوت، امید عبدالهی از کرمان بهترین بازیکن با ریتینگ کمتر از ۱۷۵۰ و محمد صادق اربابی سرجو از استان سیستان و بلوچستان بهترین بازیکن بدون ریتینگ معرفی شد.

وی یادآور شد: در بخش جوایز ویژه ی رده های سنی پسران هم مرتضی حسینی از رفسنجان، متین مولایی نسب از سیرجان،  پارسا خاوند از سیرجان و برسام کاظم زاده از کرمان به ترتیب عنوان های ۱۴، ۱۲ ، ۱۰ و ۸ سال را کسب کردند.

موسی علی گفت: در بخش دختران هم زینب مختاری و زهرا مختاری هر دو از سیرجان، ساینا سعدلو از سیرجان و المیرا بیرمی نیا از بردسیر عنوان های ۱۴ ، ۱۲ ، ۱۰ و ۸ سال را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: این مسابقات با زمان ۶۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه پاداش در ۹ دور ویژه ی ریتینگ داران کمتر از ۲۱۰۰ با بیش از ۱۲۰ میلیون ریال جایزه در محل هیئت شطرنج شهرستان کرمان برگزار شد.

راهیابی ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی فوتوالی

الیاس مرتضی پور ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی فوتوالی راه یافت.

فرهاد نژادفصیحی، سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: الیاس مرتضی پور بازیکن تیم فوتوالی زیر 20سال کرمان پس از درخشش در مسابقات کاپ آزاد کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد.
وی افزود: اولین دوره مسابقات کاپ آزاد کشوری فتوالی در زمین ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.

بانوی موتورسوار کرمانی بر سکوی سوم رقابت های کشوری

حدیث خاقان، ورزشکار کرمانی در مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور بانوان که به میزبانی تهران برگزار شد، بر سکوی سوم رقابت ها ایستاد.

رضا نیکزاد، دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: اولین دوره ی مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور بانوان به میزبانی هیئت تهران در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور شرکت کنندگانی از استان های تهران، اصفهان و کرمان برگزار شد که شرکت کنندگان در کلاس ۲۵۰ سی سی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نیکزاد تصریح کرد: در بخش ۶۵ سی سی و ۸۵ سی سی به علت به حداکثر نرسیدن ورزشکاران برگزار نشد.
وی یادآور شد: در پایان پس از رقابتی تماشایی میان بانوان موتورسوار که با حضور علاقه مندان به رشته های موتورسواری برگزار شد، افسانه جباری و شهرزاد نظیفی هر دو از تهران و حدیث خاقان از کرمان توانستند عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کنند.

کرمان بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور سبک کیوکوشین ufk

مسابقات قهرمانی کشور بانوان سبک کیوکوشین ufk که در کرمان برگزار شد، با قهرمانی میزبان پایان یافت.

عذرا ریاحی، نایب رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات قهرمانی کشور بانوان سبک کیوکوشین ufk  با حضور۲۸۶ شرکت کننده در قالب ۱۳ تیم در سالن شهيد تجلی شهر کرمان برگزار شد.

 وی افزود: در پایان این رقابت ها، كرمان برسکوی نخست ایستاد و تیم های هرمزگان و فارس عناوین دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی استان کرمان

 

نظر شما