شناسهٔ خبر: 28120465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 نيکخواه ‌بهرامي در آستانه حضور در ليگ آمريکا

دو باشگاه بسکتبال در جي ليگ آمريکا از کاپيتان تيم ملي ايران دعوت کرده‌اند تا در تمرينات آنها حضور داشته باشد و حالا نيکخواه‌بهرامي در آستانه حضور در اين ليگ قرار دارد.

با اعلام مدير برنامه‌هاي صمد نيکخواه بهرامي،‌ کاپيتان تيم ملي بسکتبال ايران به دعوت دو باشگاه گلدن استيت وريرز و لس‌آنجلس ليکرز در تمرينات اختصاصي تيم‌هاي دوم آنها در جي ليگ شرکت خواهد کرد.

شجاعيان، يک ماه ديگر بر مي گردد

هافبک مصدوم استقلال با اعلام پزشک باشگاه، يک ماه ديگر به تمرينات اين تيم اضافه مي‌شود.

داريوش شجاعيان که فصل گذشته به دليل پارگي رباط صليبي هفته‌هاي پاياني ليگ را از دست داد، با اعلام دکتر نوروزي يک ماه ديگر به تمرينات استقلال اضافه خواهد شد و در ليگ هجدهم به جمع شاگردان شفر در تمرينات اضافه خواهد شد.

البته شجاعيان نمي‌تواند در داربي تهران که در هفته هشتم برگزار مي‌شود براي استقلالي‌ها به ميدان برود.

سرمربي ردينگ:

کي‌روش خيلي از عزت‌اللهي تعريف کرد

سرمربي تيم فوتبال ردينگ معتقد است خريد سعيد عزت اللهي اتفاق خوبي براي تيم او محسوب مي‌شود.

پيوستن سعيد عزت‌اللهي به تيم ردينگ براي يک فصل به صورت قرضي قطعي شده ولي هنوز اين بازيکن ايراني خودش را به باشگاه معرفي نکرده است. هافبک 21 ساله که در عضويت تيم روستوف است در روز پاياني فصل نقل‌ و انتقالات تابستاني به تيم ردينگ پيوست اما هنوز به باشگاه جديد خود نيامده است.پل کلمنت، سرمربي ردينگ درباره جذب سعيد عزت اللهي، گفت‌: سعيد هنوز خودش را به باشگاه معرفي نکرده است. ما پنج‌شنبه‌ با هم صحبت کرديم که او در پاريس بود. عزت‌اللهي در تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران به ميدان رفت و عملکرد خوبي برابر ازبکستان داشت و پاس گل تيمش را ثبت کرد. او در حال‌ حاضر در پاريس به سر مي‌برد تا ويزاي کارش را بگيرد. همه چيز سر جاي خودش قرار دارد. ويزا نيز تاييد شده و ما منتظريم که او خودش را به باشگاه برساند. من فکر مي‌کنم عزت اللهي ظرف 48 ساعت آينده به انگليس برسد.سرمربي ردينگ در ادامه سخنان خود،‌ ‌اضافه کرد: براي او تمرينات سبکي را در نظر گرفته‌ايم تا رفته رفته بتواند خودش را به سطح تيم برساند. عزت اللهي بعد از جام جهاني 2018 روسيه کمي استراحت داشت و چند هفته‌اي به روسيه رفت و با روستوف تمرين کرد. بعد از آن نيز به ايران سفر کرد و به خاطر همين کمي زمان را از دست داد. خوشبختانه او تمريناتش را به خوبي انجام داد و بازي خوبي نيز براي تيم‌ ‌ملي به نمايش گذاشت.کلمنت در پايان صحبت‌هاي خود، اظهار کرد: من با کارلوس کي‌روش درباره سعيد عزت اللهي صحبت کرده‌ام. او خيلي از اين بازيکن ايراني تعريف کرد. سپس با خود اين بازيکن صحبت کردم و از او احساس خيلي خوبي به دست آوردم. البته مراحل جذب او کمي پيچيده شده است. او در بلژيک آزمايشات پزشکي را پشت سر گذاشته است و در ادامه‌ به ازبکستان رفت و براي ايران بازي کرد و حالا براي دريافت ويزا در پاريس است.

ليگ جهاني کاراته‌ وان برلين

تيم کاتاي بانوان ايران حذف شد

رقابت‌هاي ليگ جهاني کاراته‌ وان در برلين با حذف تيم کاتاي بانوان کشورمان پيگيري شد.

در ادامه رقابت‌هاي ليگ جهاني کاراته‌ وان در برلين، ديروز تيم کاتاي بانوان کشورمان متشکل از الناز تقي‌پور، نجمه قاضي‌زاده و شادي جعفري‌زاده در نخستين گام مقابل صربستان قرار گرفت و 3 بر 2 باخت تا راهي جدول شانس مجدد شود.ادامه کار تيم ايران بستگي به عملکرد صربستان در دورهاي بعدي داشت که اين تيم در دومين مسابقه خود مغلوب شد تا تيم کاتاي کشورمان از دور رقابت‌ها کنار برود.

ايکاردي در فهرست خريد‌هاي مورينيو

باشگاه منچستريونايتد قصد دارد مائورو ايکاردي را در بازار نقل و انتقالات بعدي به خدمت بگيرد.

در روزهايي که جنجال‌هاي فراواني درباره نقش مارکوس رشفورد در منچستريونايتد و ابهامات درباره نحوه قرار گرفتن او در خط حمله پرترافيک اين تيم با حضور روملو لوکاکو و الکسيس سانچس شکل گرفته است، ژوزه مورينيو به دنبال جذب يک مهاجم جديد است.

نشريه آ.اس اسپانيا مدعي شده است که آقاي خاص در حال ارزيابي يک پيشنهاد براي ارائه به تيم سابقش اينتر جهت خريد مهاجم آرژانتيني اين تيم مائورو ايکاردي است.اين نشريه مادريدي مدعي شده است که يونايتد آماده شده غرامت 110 ميليون يورويي فسخ قرارداد ايکاردي را بپردازد اگر خودش به اين جابجايي چراغ سبز نشان بدهد.ايکاردي تابستان امسال براي مدتي محدود فرصت داشت تا به يک تيم غيرايتاليايي ملحق شود اما هيچ تيمي حاضر به پرداخت غرامت فسخ قرارداد او نشد و به اين ترتيب مهاجم سابق سامپدوريا در سن‌سيرو ماندني شد.طبق ادعاي آ.اس، ايکاردي که فصل گذاشته به طور مشترک با چيرو ايموبيله، مهاجم لاتزيو آقاي گل شد، چه به مقصد منچستر باشد يا جايي ديگر، نسبت به ترک اينتر تمايل و به اندازه کافي از سوي باشگاه‌هاي بزرگ اروپا پيشنهاد دارد.

نظر شما