شناسهٔ خبر: 28107580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه آهن روی ریل خروج از فوتبال

اعضای تیم فوتبال راه آهن به دلیل مشکلات فراوان نمی‌توانند در ادامه لیگ دسته دوم ایران حضور داشته باشند.

صاحب‌خبر -

راه آهن در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال شرکت نمی کند؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران در حالی برگزار شد که ۲ تیم قدیمی (صبای قم و راه آهن) در این لیگ حضور دارند، اما بنا بر مشکلاتی همچون مالی، کمبود بازیکن و ... در هفته نخست در محل مسابقه حاضر نشدند تا به ترتیب رو در روی مس شهر بابک و مقاومت تهران با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شوند و حالا یک گام تا سقوط به مرحله نخست لیگ دسته سوم فاصله دارند.

هفته دوم رقابت‌های لیگ ۲ فوتبال ایران امروز و فردا برگزار خواهد شد و راه آهن باید به مصاف شهرداری بم کرمان برود و صبا هم رو در روی تیم بعثت کرمانشاه قرار گیرد.

شنیده می‌شود اعضای تیم فوتبال راه آهن در هفته دوم لیگ دسته دوم در مقابل حریفشان حاضر نمی‌شوند و قید ادامه رقابت‌های لیگ را به لقایش می‌بخشند.

طبق مقررات فوتبال ایران، اگر تیمی در ۲ هفته متوالی در زمین مسابقه حضور نیابد با جریمه نقدی مواجه و به ۲ دسته پایین‌تر سقوط می‌کند و به احتمال زیاد راه آهن در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران شرکت نمی‌کند تا گربه سیاه تیم‌های لیگ برتری به مرحله نخست لیگ دسته سوم سقوط کند. زردپوشان که سابقه حضور در فینال جام حذفی هم دارند اگر رو در روی شهرداری بم قرار نگیرند، باید در طی ۶ ماه از لیگ دسته اول به لیگ دسته سوم بروند.

مهرداد شفیعی، مسئول لیگ دسته دوم سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با تایید این خبر بیان کرد: ۲ تیم راه آهن و صبا در چارچوب هفته نخست لیگ دسته دوم مقابل مس شهر بابک و مقاومت تهران حضور نیافتند و نتیجه بازی‌هایشان طبق مقررات ۳ بر صفر به سود حریف خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: پرونده این ۲ تیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود و اگر بازیکنان و کادرفنی این ۲ باشگاه هفته آینده در مسابقات حاضر نشوند، طبق مقررات از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد و به مرحله نخست لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

مسئول لیگ دسته دوم سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان گفت: تا این لحظه مسئولان این ۲ تیم برای ثبت قراردادها، وضعیت تیمی و ... به سازمان لیگ مراجعه نکردند و وجود خارجی ندارند، البته زمان نقل و انتقالات لیگ دسته دوم تا روز ۱۰ مهرماه است.

بیشتر بخوانید:تیم صبای قم در آستانه ی انحلال

پذيرايی صبای قم از بادران تهران

مدیر عامل تیم فوتبال صبای قم مشخص شد

انتهای پیام/

راه آهن به لیگ دسته سوم فوتبال ایران سقوط می کند

نظر شما