شناسهٔ خبر: 28107058 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مهدی قربانپور سکاندار نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش شد

پس از رایزنی دکتر شالویی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مهدی قربانپور، وی به زودی سکان نهمین جشنواره فیلم وارش را عهده دار خواهد شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی ارشاد بابل، جشنواره بین المللی فیلم وارش پس از یک وقفه چهار ساله با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دعوت وی از مهدی قربانپور، مستدساز و از بانیان و بنیانگذاران این جشنواره بعنوان سکاندار آن برگزار خواهد شد.
 
مهدی قربانپور بنیانگذار مهمترین جشنواره سینمایی شمال ایران، در سال های (٧٨ تا ٨٣) و در زمان ریاست دکتر بزرگ نیا بر مسند ارشاد مازندران، مدیریت این جشنواره را عهده دار بوده است.
 
این مستند ساز شاخص سینمای ایران، در عرصه مدیریت فرهنگی، مسئولیت دبیری انجمن فیلم کوتاه ایران، عضو شورای مرکزی انجمن مستند سازان سینمای ایران، دبیری بخش تجلی اراده ملی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، مدیر بخش سینمای ملی پنجمین جشنواره فیلم سبز، مدیریت اجرایی دومین جشنواره فیلم سلامت را در کارنامه دارد .
 
عضویت در ترکیب انتخاب و داوری جشنواره هایی چون جشنواره بین المللی، سینما حقیقت، جشن خانه سینما، جشنواره ملی فیلم دانشجویی از دیگر فعالیت های او در عرصه سینما می باشد .
 
مهدی قربانپور جوایز متعددی را از جشنواره جهانی برای آثارش دریافت کرده است؛ با انتصاب این هنرمند جوان و بازگشت وی به جشنواره فیلم وارش می توان امیدوار بود تا مهمترین رویداد بین المللی در سطح منطقه را شاهد باشیم تا جشنواره وارش به سال های درخشان خود برگردد .

نظر شما