شناسهٔ خبر: 28106329 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صبح‌اقتصاد-قدیمی | لینک خبر

فائزه اصل بی سانسور هاشمی است

بند انتهایی در وصیت نامه امام خمینی(رحمت الله علیه) را که مرور می کنیم بغض گره خورده در گلوی امام (ره) بیشتر افشا میشود که دردمندانه برای آیندگان و ثبت در تاریخ اینگونه مرقوم داشته اند که : « من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری […]

صاحب‌خبر -

بند انتهایی در وصیت نامه امام خمینی(رحمت الله علیه) را که مرور می کنیم  بغض گره خورده در گلوی امام (ره) بیشتر افشا میشود که دردمندانه برای آیندگان و ثبت در تاریخ اینگونه مرقوم داشته اند که : « من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هرکس حال فعلی او است».

بنظر میرسد شاید هیچکس چون فائزه نمی توانست به این صراحت و روشنی عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی و برخی از یارانش  را که در همه سالهای گذشته بر اریکه قدرت بودند را با مصادیق این فرمایش امام (ره) تطبیق داده و رفتار و اعمال ایشان را اینگونه که موجبات انحرافات گسترده از مسیر انقلاب را فراهم نموده اند، به چالش بکشد!

فائزه در مصاحبه میگوید : « وقتی می بینیم که اعتقادات جوانان و جامعه و خانواده خودمان نسبت به مسائل دینی ضعیف شده است من این را نتیجه عمل غلط حکومت خودمان می دانم.»

اگر این نظر وی را که  بر اساس جمله معروف “الناس علی دین ملوکهم” می باشد، بپذیریم؛ چند سوال مهم مطرح می شود:

ترویج منزلت اشرافیت در مسئولین  توسط چه کسانی صورت پذیرفت و در طول انقلاب زمینه های جدا شدن از توده های فقیر جامعه را تحقق بخشید؟

ما که هزاران بار از زبان امام رحمت الله علیه شاهد استفاده از عبارت( پابرهنه ها) بوده ایم پس چه کسانی را امام رحمت الله علیه در اواخر عمر خود دغلباز نامیدند؟

از نظر اقتصادی، ایجاد فاصله از مردمی که با همه هستی و توان  و نثار جوانان خود جنگ را با موفقیت اداره کرده بودند و آغاز اشرافی گری و کاخ نشینی دولتی و رشد روزافزون فاصله طبقانی، از زمان ریاست جمهوری چه کسی و چگونه آغاز شد؟

باید از فائزه پرسید ، چه کسی در دوران ریاستش چنان اختناقی بوجود آورده بود که حتی از سوی اصلاح طلبان (اکبر کنجی همسوی امروز با فائزه ) ملقب به “عالیجناب سرخ پوش” شده بود؟

چه کسی سیاستهای پشت پرده در گزینش مدیران و افراد معلوم الحال رابا نفوذ دادن در اعضای کابینه دولت اصلاحات (دوم خرداد) را رقم میزد؟

واقعا باید از فایزه بدون حب و بغض بپرسیم خانم مدعی اصلاحات، هیچ گاه اسامی وزرای دولت هاشمی وخاتمی و روحانی کنار هم چیده اید؟ متولی این چینش ها پدر شما نبوده اند؟

از معاون اول رئیس جمهور تا وزیر نفت، کشاورزی، نیرو، علوم و آموزش عالی، پست و تلگراف ارتباطات و تا آموزش و پرورش و… . رئیس بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی را از قلم نیندازید! (البته با کمی جابجایی در پست ها)

باید از فائزه بپرسیم که جالب این نیست که  برخی از این وزرا (به قول وزیر نفت ژنرالها!) در دولت دوازدهم (دولت مورد حمایت خانم و آقای هاشمی) همچنان در مصادر امور و قدرت حضور دارند!

باید از فائزه که در مصاحبه میگوید مردم و خانواده ایشان دست از دین برداشته اند، بپرسیم؟؟؟ چه کسی (طبق کتاب خاطرات خودش) روز تاسوعای حسینی که عام شیعه در سوگ فرزند حضرت زهرا نشسته اند ، به اتفاق خانواده  ویققینا خود سرکار علیه ، برای تفریح و ورزش های مدرن آبی به سد لتیان رفته بوده است ؟

باید از فائزه که در مصاحبه میگوید مردم و خانواده ایشان دست از اعتقادات برداشته اند، بپرسیم؟؟؟ فرزند چه کسی با امکانات بیت المال و بصورت ویژه و فردی آموزش خلبانی و … می دید؟

باید از فائزه که در مصاحبه میگوید مردم و خانواده ایشان دست ازانقلاب برداشته اند، بپرسیم؟؟؟ فرزند چه کسی از بابت پنهان شدن پشت عقد قراردادهای نفتی (به طور نمونه قرارداد کرسنت) درآمدهای آنچنانی  فراهم نموده و برای اهداف مغایر با انقلاب از آنها استفاده نموده است؟

باید از فائزه که در مصاحبه میگوید مردم و خانواده ایشان دست از اسلام و حجاب و تقیدات برداشته اند، بپرسیم؟؟؟  چه کسانی با بودجه دانشگاه آزاد اسلامی با جعل عنوان  ماموریت دانشگاهیبه انگلستان می رفت و همزمان با سرویس اطلاعاتی ام آی سیکس انگلیس در ارتباط بود؟ و با تمام فشاری که پدرش به دادگاه آورد بالاخره اینقدر پرونده کثیف بود که نمیشد محکومیت نگیرد؟ اگر اقدامات نهان و آشکار دیگری را به این فرایندهای ریز و درشت کثیف و متضاد با اهداف انقلاب نیافزاییم ، فقط همین نا رواهای مسموم و دور از منویات انقلاب  برای روی گردانی برخی از جوانان و تخریب اسلام بین مردم، کفایت نمی کنند؟؟! چه دلایل و مواردی بود که رهبری در نماز میت که بر هاشمی رفسنجانی خوانده شد جمله اَللّهُمَّ اِنّا لا نَعْلَمُ مِنْهُ اِلاّ خَیراً (خدایا ما جز خیر و خوبی از او سراغ نداریم!) را قرائت نکردند؟ باید به فائزه که در مصاحبه میگوید مردم و خانواده ایشان دست از اعتقادات برداشته اند، بگوییم خانم محترم خود نگر ایینه شکستن خطاست.

باید به فائزه که در مصاحبه میگوید مردم و خانواده ایشان دست از اسلام برداشته اند، نهیب بزنیم پدر شما و خانواده تان بلایی بر سر انقلاب آورده اند که امروز مردم ، مصیبتی که روحانی و اتباعش بر سرشان آورده را میراث ننگین پدر شما میدانند. لطفا قیافه حق بجانب نگیرید که انسان یاد سارقینی میافتد که در زمان فرار خودشان هم فریاد دزد ، دزد میزنند.والسلام

تعداد بازدید 9

نظر شما