شناسهٔ خبر: 28104198 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

امام جمعه کرمان: شورای فرهنگ عمومی در کشور یک گام مثبت برای رصد و جهت دادن به فرهنگ عمومی کشور است

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان که با حضور سیدمحمدرضا موالی‌زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش گفت: شورای فرهنگ عمومی در کشور یک گام مثبت برای رصد و جهت دادن به فرهنگ عمومی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، علیدادی سلیمانی افزود:  کشور ما فرهنگی مبتنی بر آیات و روایات دینی دارد و این فرهنگ باید توسعه و گسترش یابد و عمق بخشیدن به فرهنگ دینی یک وظیفه و رسالت اصلی برای شورای فرهنگ عمومی است.

وی با بیان اینکه ابزار لازم هم باید در اختیار اعضای شورا فرهنگ عمومی گذاشته شود تا مصوبات اجرایی و پیگیری شود گفت: غالب تصمیماتی که در شورای فرهنگ عمومی گرفته می‌شود به نظر می‌رسد که اجرایی نمی‌شود و باید ریشه‌یابی شود.

امام جمعه کرمان  با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید در تمام جریانات فرهنگی حالت گلوگاه داشته باشد تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید بتواند خوب نظارت کند و یا باید مصلحت‌اندیشی کند،با توصیه نمی‌توانیم شورای کارآمدی داشته باشیم.

نظر شما