شناسهٔ خبر: 28103577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از قهرمانی سریع‌ترین مرد عمودی جهان در اتریش تا ناکامی کارها در رقابت‌های آلمان

اخبار ورزشی از سنگنوردی، والیبال، کاراته، تنیس روی میز، بسکتبال و وزنه برداری جانبازان و معلولین را در روز شنبه ۲۴ شهریورماه را مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه شاهد خبر‌هایی از مرندی و یارانش در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان، ناکامی کاراته کا‌های استان در لیگ جهانی کاراته وان، قهرمانی سریع‌ترین مرد عمودی جهان در اتریش، برگزاری رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی کشور به میزبانی قزوین، شکست تیم فوتسال شهرداری قزوین در لیگ یک، المپیاد ورزشی کارکنان دولت، حضور بانوی قزوینی در لیگ برتر بسکتبال و نایب قهرمانی مربی قزوینی به همراه تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در رقابت‌های آزاد آسیا-اقیانوسیه هستید.

علیپور قهرمان رقابت‌های جهانی شد

رضا علیپور سریع‌ترین مرد عمودی دنیا با ثبت زمان ۵:۶۳ ثانیه، قهرمان مسابقات سنگنوردی قهرمانی جهان شد.

مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی جهان که در شهر «اینسبورگ» اتریش برگزار شد.

برد مرندی و یارانش در رقابت‌های قهرمانی جهان

تیم ملی والیبال کشورمان که در ترکیب خود از مهدی مرندی لیبروی قزوینی بهره می‌برد، بعد از اینکه توانست در بازی نخست خود در چارچوب مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ مقتدرانه از سد پورتوریکو عبور کنند، در دومین مسابقه برابر بلغارستان قرار گرفتند.

ملی پوشان با نتیجه ۳ بر ۱ از سد میزبان مسابقات عبور کردند، ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها، با تیم‌های پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند مصاف می‌کند.

بهترین نتیجه تیم ملی در این رقابت‌ها جایگاه ششم بود.

شکست تیم فوتسال شهرداری در لیگ یک

در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ یک فوتسال کشور، تیم شهرداری قزوین در بازی خارج از خانه برابر میزبانی شیرازی خود شکست خود.

در این بازی نماینده استان ۳ بر ۱ به تیم شاهد رامک شیراز باخت، این دومین شکست تیم شهرداری قزوین در لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور است.

ناکامی کاراته کا‌های قزوین در لیگ جهانی آلمان

در ششمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۸، کاراته کا‌های قزوینی از کسب نشان باز ماندند.

مجید حسن نیا در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ابتدا «آندراس کیس» دارنده مدال برنز امید‌های اروپا از مجارستان را یک بر صفر شکست داد و سپس برابر «اری صمدان» قهرمان امید‌های اروپا از ترکیه با همین نتیجه به پیروزی رسید، حسن نیا در ادامه «گونزالز لاوین» از شیلی را در مبارزه تماشایی ۶ بر ۵ مغلوب کرد، وی در یک چهارم نهایی با «فردوسی فرض علی اوف» دارنده مدال برنز جهان از جمهوری آذربایجان روبرو شد که پس از تساوی در وقت قانونی با رای داوران بازنده شد، در ادامه نماینده جمهوری آذربایجان برابر رقیبی از ایتالیا شکست خورد و فینالیست نشد تا حسن نیا با وجود شایستگی از حضور در جدول شانس مجدد، بازبماند.

بهمن عسگری در منهای ۷۵ کیلوگرم، در دور اول برابر ماتیوس لیسکووسکی از اسلواکی شکست خورد، لیسکووسکی ۳ برنز نوجوانان و امید‌های اروپا را در پرونده خود دارد. با شکست ماتیوس لیسکووسکی مقابل نماینده فرانسه، بهمن عسگری از ادامه مسابقات بازماند.

این رقابت‌ها در برلین آلمان برگزار شد.

هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور ماده سرعت در قزوین با شناخت برترین‌ها به پایان رسید

در بخش بانوان کبری لکزایی فر از هرمزگان، سرور انصاریان از خوزستان، محیا دارابیان از زنجان، زهرا کهنوجی از کرمان و سوگند طهمورثی یگانه از تهران عناوین برتر رده‌های مختلف سنی را از آن خود کردند.

در بخش پسران هم احسان اسرار از خراسان رضوی، میلاد علیپور از قزوین، هادی خدایاری از زنجان، محمد یوسفی از خراسان رضوی و امین توکلی نسب از خراسان شمالی در رده‌های مختلف قهرمان شدند.

این رقابت‌ها با شرکت ۹۰ ورزشکار در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد.

مسابقات تنیس روی میز المپیاد ورزشی کارکنان دولت در بخش آقایان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی، تیم‌های توزیع برق، ورزش و جوانان اول و دوم شدند و تیم‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و علوم پزشکی بصورت مشترک سوم شدند.

در بخش انفرادی حجت اله امینی از ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایمان گلشاهی از شرکت توزیع برق اول و دوم شدند و مجید آرازخانی از ورزش و جوانان و علیرضا زین العابدینی از توزیع برق به صورت مشترک سوم شدند.

این رقابت‌ها در خانه تنیس روی میز قزوین برگزار شد.

ملی پوش قزوینی به تیم لیگ برتری بسکتبال نامی نو اصفهان پیوست

مژگان خدادادی ملی پوش قزوینی در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان در ترکیب تیم نامی نو اصفهان به میدان می‌رود.

خدادادی فصل گذشته در ترکیب تیم پالایش نفت آبادان بازی می‌کرد.

در بخش ملی هم خدادادی نایب قهرمانی رقابت‌های مهارت‌های فردی و چهارمی مسابقات بسکتبال ۳ نفره بانوان قهرمانی بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارد.

جشنواره مینی والیبال استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی متولدین سال ۸۵، تیم‌های احسان، نرجه و البرز عناوین برتر را کسب کردند، در رقابت متولدین سال ۸۴، تیم‌های سپهرالکتریک، پاسارگاد و جهش اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها در خانه والیبال قزوین برگزار شد.

مربی قزوینی به همراه تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین، نایب قهرمان رقابت‌های آزاد آسیا-اقیانوسیه شد

احمد ملاحسینی از قزوین بعنوان مربی در ترکیب تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین، کشورمان با ۲۰ مدال (۶طلا، ۱۰ نقره و ۴ برنز) در مجموع دو بخش آزاد و آسیا-اقیانوسیه بعد از چین نایب قهرمان شد.

این رقابت‌ها در ژاپن برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما