شناسهٔ خبر: 28100935 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -

آغاز نمایش عمومی فیلم اصغر فرهادی در اسپانیا

اولین نمایش عمومی «همه می‌دانند» فیلم اسپانیایی اصغر فرهادی در مادرید برگزار شد. خوسه گیرائو وزیر فرهنگ، ماریا خسوس مونترو وزیر دارایی اسپانیا و صدها تن از اهل فرهنگ و هنر این کشور به تماشای این فیلم در مجموعه سینمایی کایائو نشستند.
پنه لوپه کروز، خاویر باردم و دیگر بازیگران فیلم به همراه گروه همکار فرهادی در ساخت این اثر در این نمایش حضور داشتند.
این نمایش باتوجه به تعداد تماشاگران در دو سالن مجموعه کایائو در مرکز مادرید انجام شد. نمایش سراسری «همه می‌دانند» از جمعه شب 23 شهریور ماه در تعداد زیادی از سینماهای شهرهای اسپانیا آغاز خواهد شد. قبل از نمایش فیلم اصغر فرهادی گفت که قدردان سینما و مردم اسپانیا به عنوان میزبانی بسیار دلپذیر است. وی همچنین همراهی و همدلی بازیگران و دیگر اعضای گروهش را عالی خواند و از آنان سپاسگزاری کرد. علاوه بر پنه لوپه کروز و خاویر باردم و ریکاردو دارین آرژانتینی ، بازیگرانی چون ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز و ایما کوئستا در «همه می‌دانند» بازی کرده اند. در پایان نمایش فیلم، تماشاگران حاضر در دو سالن سینما چند دقیقه به افتخار اصغر فرهادی و بازیگران دست زدند.
خوسه گیرائو وزیر فرهنگ اسپانیا نیز شخصا به نزد فرهادی آمد و به این هنرمند تبریک گفت؛ وی «همه می‌دانند» را فیلم ارزشمندی برای سینمای اسپانیا خواند و برای موفقیت آن ابراز امیدواری کرد.

آغاز تصویربرداری «نهنگ آبی» در پایتخت

سریال «نهنگ آبی» جدیدترین تولید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان کلید خورد. به گزارش مهر، فیلمبرداری سریال «نهنگ آبی» که اولین تجربه حضور لیلا حاتمی و ساعد سهیلی در شبکه نمایش خانگی است، در یکی از پارک‌های مرکز شهر به مدیریت تصویربرداری داوود رحمانی آغاز شد و به زودی با حضور سایر بازیگران ادامه پیدا خواهد کرد.
فیلمنامه «نهنگ آبی» که فضای تازه‌ای دارد و داستان متفاوتی را روایت می‌کند، نوشته بهرام توکلی است و بازیگرانی چون حسین یاری، ویشکا آسایش، مجید مظفری، ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«شبی با عبدی» محرمی می‌شود

ضبط و تصویربرداری برنامه «شبی با عبدی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در ایام محرم ادامه دارد و این برنامه در این ایام، با حال و هوایی متفاوت روی آنتن خواهد رفت.
«شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی و دعوت از مهمانان کار خود را در شبکه نسیم آغاز کرد و پنجشنبه ها و جمعه ها روی آنتن رفت. این برنامه با شروع محرم روی آنتن نمی رود اما ضبط برنامه با رویکرد محرم ادامه دارد و از ۱۷ مهر دوباره به جدول کنداکتور بازخواهد گشت.

برچسب‌ها:

نظر شما