شناسهٔ خبر: 28095844 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

این خانم دلیل حمایت‌های بی‌دریغ ستاره رئال‌مادرید از فیلم اصغر فرهادی است!

ورزش > فوتبال جهان - نامزد ایسکو ستاره رئال‌مادرید در فیلم جدید اصغر فرهادی بازی کرده و همین دلیلی برای حمایت‌های بی‌دریغ فوتبالیست اسپانیایی از فیلم کارگردان ایرانی‌ست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اگر تا دیروز عامه مردم ایران، حتی آنهایی که فوتبالی نبودند، ایسکو را به دلیل حضور تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 و تقابل با ایران به یاد داشتند، حالا بازی نامزد او در فیلم اصغر فرهادی باعث شده اسم هافبک رئال مادرید و سارا سالامو بیشتر سر زبان ها بیفتد.

جدیدترین فیلم اصغر فرهادی برای جشنواره کردن، "همه می دانند" نام دارد و نکته قابل توجه این فیلم نقشی است که سالامو، نامزد ایسکو بازی می کند.

او در این فیلم نقش دختر خانواده را ایفا کرده و نکته جالب توجه تر حضور در کنار بازیگران مطرح دیگری از جمله پنه لوپه کروز و خاویر باردم است. به واسطه حضور سالامو در این فیلم، نامزد او یعنی ایسکو طی روزهای اخیر در فضای مجازی حمایت جالبی از معشوقه اش و البته فیلم فرهادی داشته.

ایسکو که رابطه عمیقی با سالامو دارد، نشان داده این روزها در دنیای ورزش و سینما نزدیک شدن افراد به همدیگر خیلی هم غریب نیست. از اتفاقاتی که در همین کشور خودمان بین ورزشکاران و اهالی سینما رخ داد تا نمونه قدیمی تر آن یعنی دیوید بکام و ویکتوریا که هنوز کنار هم هستند و نشان دادند دو پادشاه در یک اقلیم حداقل در اینطور موارد خاص می گنجند!

یکی دیگر از نکات قابل توجه حضور سالامو در فیلم فرهادی این است که بعد از هربار انتشار پست در فضای مجازی از سوی او یا نامزدش ایسکو، سیل عظیمی از ایرانی ها با کامنت های خود جو جالبی را برای این دو نفر می سازند. قدرت جذب دنیای فوتبال و اینکه سالامو پیوندی عاطفی با ایسکو بازیکن تیم رئال مادرید دارد، باعث شده خیلی ها حتی فراموش کنند اسم بزرگی همچون پنه لوپه کروز در این فیلم بازی می کند و حداقل فعلا ایرانی ها تمام جذابیت این فیلم را در حضور نامزد فوتبالیست مشهور می دانند. فوتبالیستی که اتفاقا همین دیشب دوباره در صفحه شخصی خودش به حمایت و تبلیغ از فیلم فرهادی پرداخته بود.

این خانم دلیل حمایت‌های بی‌دریغ ستاره رئال‌مادرید از فیلم اصغر فرهادی است!

43257

نظر شما