شناسهٔ خبر: 28091838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

انصاری فرد: جام جهانی روسیه یکی از جام های فراموش نشدنی تاریخ فوتبال ما بود

کریم انصاری‌فرد گفت: به نظرم جام جهانی روسیه یکی از جام های جهانی فراموش نشدنی تاریخ فوتبال ما بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، کریم انصاری‌فرد در ابتدا گفت: به نظرم جام جهانی روسیه یکی از جام های جهانی فراموش نشدنی تاریخ فوتبال ما بود.

وی در ادامه افزود: چرا که بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را در این مسابقات بدست آوردیم. ضمن اینکه علیرغم حضور در یک گروه سخت، عملکرد تیمی تیم ملی خیلی خوب بود و این گروه برای تیم ملی ما در همه جام های جهانی قبلی بی سابقه بود.

مهاجم تیم ملی اظهار کرد: در گروه سختی قرار گرفتیم و توانستیم از پس این گروه سخت بربیاییم. اما در لحظه و بازی آخر یک مقدار بد شانسی گریبانگیرمان شد و نتوانستیم از گروه صعود کنیم. ولی برای ما مهم این بود که مردم ایران از عملکردمان راضی باشند و خدا رو شکر این اتفاق افتاد. البته خیلی بهتر می شد اگر می توانستیم از گروه صعود کنیم اما این اتفاق نیافتاد و شکی نیست که همه اعضای تیم ملی تلاششان بر این بود که این اتفاق رخ دهد.

انصاری فرد گفت: در حال حاضر حس بسیار خوبی است که همه بازیکنان برگشته اند و دوباره دور هم جمع شده اند. برخی مواقع یاد آن خاطرات تلخ و شیرین جام جهانی را مرور می کنیم. الان هم یک هدف بزرگ داریم که جام ملتهای آسیاست و همه اینجا مصمم هستیم که بهترین نتیجه و اتفاقات برای تیم ملی رخ دهد ولی شرایط خیلی سخت است.

وی تاکید کرد: فکر کنم در جام ملتهای آسیا مسئولیت خیلی سنگینی داریم. چرا که الان ۴، ۵ سال است تیم اول آسیا هستیم و همه از ما انتظار دارند که در این مسابقات بهترین نتایج را رقم بزنیم و قهرمان آسیا را به خانه بیاوریم.

انصاری فرد افزود: مردم انتظاراتشان به خاطر نتایج چند سال اخیر و بخصوص جام جهانی از ما خیلی بیشتر شده است. بعد از صعود راحتی که تیم ملی به جام جهانی داشت و برای همه خیلی خوب بود، همه انتظارات بالا رفته و طبیعتا با حضور کی روش این امر دور از دسترس نیست و خیلی راحت تر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: همه بر این باور هستند و همه هم قسم شده اند که این اتفاق بیافتد ولی فعلا آن شرایط و امکانات لازم برای این مسابقات بزرگ مهیا نشده و فکر کنم همه در تلاشند که این شرایط مهیا شود. ولی مطمئن باشید در جام ملتهای امارات کار به این راحتی نیست و ما از پیش برنده و یا قهرمان نیستیم و برویم آنجا و جام را به ما بدهند. قطعا در امارات مسابقات سختی در پیش داریم و شرایط سخت است. باید شرایط آمادگی خوب و صد در صدی داشته باشیم و بهتر از جام جهانی. چرا که در جام جهانی هدفمان قهرمانی نبود، البته این رویا را داشتیم ولی هدف اصلی ما نبود و باید همه هم قسم شویم تا تیم ملی در جام ملتها مسیر همواری داشته باشد.

مهاجم تیم ملی در مورد شرایط باشگاهی اش گفت: برای من خیلی مهم است حالا که از المپیاکوس جدا شدم، در فوتبال انگلیس چطور خودم را نشان دهم و طبیعتا خیلی سخت است و بازیها بسیار فشرده تر هست. می دانم کار سختی دارم و باشگاه ناتینگهام هم یکی از باشگاه های بزرگ انگلیس است و همه تقریبا این باشگاه را می شناسند. مربی خیلی خوب و طبیعتا بازیکنان خیلی خوبی دارد و امیدوارم بتوانم تمام تلاشم را بکار بگیرم تا به شرایط آرمانی برسم و هم به خودم و هم به تیمم کمک کنم. قطعا کار آنجا دشوار و یک تجربه شیرین و جذاب برای من خواهد بود. رویای همه فوتبالیست ها حضور در این لیگ است و امیدوارم بتوانم آنجا موفق باشم.

 

نظر شما