شناسهٔ خبر: 28087948 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه:

فرهنگ عاشورا عزت و اقتدار ایران را دو چندان کرد

سمنان - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ عاشورا با ترویج رویکرد جهادی و ایستادگی در مقابل دشمنان، عزت و اقتدار ایران را دو چندان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی شامگاه پنجشنبه در یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان مهدیشهر در حسینیه اعظم این شهرستان افزود: فرهنگ عاشورا در زندگی همه مردم متجلی است و مردم ایران اسلامی هیچ گاه این واقعه که مظهر جوانمردی است را فراموش نخواهند کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح‌ کرد: از عاشورا یاد گرفتیم نباید در مقابل دشمنان زانو بزنیم و باید با عزت و سربلندی پای اعتقادمان بمانیم.
سردار سلامی اضافه کرد: عاشورا زنده است و مطمئن هستیم اگر این رویداد مهم نبود، اسلام دوام نمی یافت.
وی گفت: امروز واقعه عاشورای دیگری در حال رخ دادن است و رهبر معظم انقلاب با عزت و افتخار در قطب جهاد علیه استکبار جهانی ایستاده است.
سلامی افزود: مردم ولایی ایران اسلامی حق را از باطل تشخیص می دهند و این راز سعادت و عزت ما است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و راهنمایی امام راحل، اینچنین در جهان می درخشد.
وی افزود: شهدا زینت انقلاب اسلامی هستند و پس از چند دهه از شهادت این عزیزان، بازهم آحاد جامعه پای ارزش های این نظام ایستاده اند ،آنها باعث شدند کافران از مناطق اسلامی دور شوند و این عزیزان جان برکف مردم سوریه و عراق را از خشونت داعشیان ملعون و استکبار جهانی نجات دادند.
سردار سلامی تصریح کرد: مردم ما بسیار صبور هستند و با وجود فشارهای استکبار جهانی پای ارزش های انقلاب اسلامی هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با مقاومت مردم در 40 سال گذشته، توطئه های استکبار جهانی خنثی شد و با اتحاد آحاد جامعه، آمریکا به تمام معنا منزوی شد.
سردار سلامی گفت: در هشت سال دفاع مقدس، آمریکا جنگ بزرگ جهانی بر علیه ملت ایران را برنامه ریزی کرد که با رشادت های مردم، ایالات متحده در این طرح شکست خورد.
وی گفت: طرح خاورمیانه جدید را شهدای ما خنثی کردند و با عزت و سربلندی جوانان ما توطئه های آمریکا را خنثی و آنها را مایوس کردند.
به گفته سردار سلامی این که مردم در مقابل افزایش قیمت بعضی از کالا ها صبر کردند نشانه خنثی سازی تمام توطئه های دشمنان است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با مقاومت دیدیم چگونه فلسطین، عراق و سوریه جان گرفتند و کشورهای اسلامی باردیگر متحد شدند.
سردار سلامی ادامه داد: دشمنان ما بسیار ضعیف شده اند و اکنون آمریکا منزوی تر از هر زمان دیگری است و با کشورهای مختلف از جمله چین، روسیه، کانادا، ترکیه و اروپا در حال دشمنی است.
وی تصریح کرد: گزینه جنگ برعلیه ملت ایران منتفی است چراکه هیچ کشوری حاضر نیست با ایالات متحده متحد شود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در چند روز گذشته موشک های سپاه به پرواز درآمدند و اگر دشمنان بخواهند اقدام کنند، با خاک یکسان می شوند.
وی گفت:‌ ملت ما جهاد و مقاومت را به دلار ترجیح می دهند و با درک و ایستادگی در مقابل توطئه دشمنان، عزت خود را در برابر یاوه گویی دشمنان حفظ می کند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان سه هزار شهید، هفت هزار و 600 جانباز پنج درصد به بالا ، 245 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از حیث تعداد شهید رتبه سوم و از نظر تعداد جانبازان رتبه دوم و از حیث رزمندگان رتبه اول را در کشور دارد.
7339/7408

برچسب‌ها:

نظر شما