شناسهٔ خبر: 28079950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گری نویل: لیورپول با رها کردن لیگ قهرمانان اروپا، شانس بالایی برای قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت

علیرضا نجاتی

کاپیتان سابق منچستریونایتد دیگر از لیورپول متنفر نیست و وی معتقد است که آن ها فوتبال فوق العاده ای ارائه می دهند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد که هم اکنون کارشناس شبکه اسکای است، در مصاحبه با تایمز در خصوص شانس قهرمانی لیورپول در این فصل صحبت کرد:

اگر جای لیورپول بودم، از رقابت برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا کنار می کشیدم. می دانم انجام این کار خیلی سخت است اما اگر لیورپول در ماه مارس و آوریل در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشد، فکر می کنم با وجود داشتن روزهای خالی بیشتر، شانس بالاتری برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشد. بازی های زیاد می تواند مانه، صلاح و فیرمینو، سه مهره اصلی لیورپول را خسته کرده و از کیفیت آن ها بکاهد. در صورت مصدومیت ها و انجام سه بازی در هفته، لیورپول بهای زیادی را بابت حضور در تمام تورنمنت ها پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: 

 به عنوان هوادار یونایتد، وضعیت لیورپول را به دقت دنبال می کنم. علاوه بر آن خط حمله فوق العاده، حالا خط هافبک خوبی هم دارند و خط دفاعی آن ها نیز منسجم به نظر می رسد. تیم یورگن کلوپ فوتبال فوق العاده ای بازی می کند و این برای من که هوادار یونایتد هستم، نگران کننده است. با این حال، من دیگر آن گری نویلی نیستم که از اسکاوزرها متنفر است. آن روزها دیگر گذشته و حالا عاقل تر شده ام.

نظر شما