شناسهٔ خبر: 28075840 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هوآوی اپل را هم مسخره کرد +فیلم

کمپانی هوآوی در آخرین پست توئیتر خود پس از معرفی آیفون‌های 2018، شرکت اپل را مسخره کرد.

صاحب‌خبر -

هوآوی اپل را هم مسخره کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمان زیادی بود که افراد و کمپانی‌های بسیاری منتظر بودند تا محصولات اپل معرفی شوند و بالاخره این اتفاق شب گذشته روی داد. شرکت اپل در بزرگترین مراسمی که برگزار کرده بود گوشی‌های آیفون امسال خود یعنی iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR را رونمایی کرد که سه دستگاه از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به iPhone X، محصول سال گذشته این کمپانی بودند.

کمپانی هوآوی که چند سالی است در صنعت تولید تلفن‌های همراه هوشمند به عنوان یک شرکت مطرح در جهان شناخته می‌شود، طولی نکشید که جواب کمپانی اپل را داد و این شرکت را در توئیت خودش، پس از معرفی محصولات اپل، مسخره کرد. هوآوی در آخرین پست توئیتر خود نوشته است: «به خاطر نگه داشتن همه چیز به همان شکل از شما ممنونیم. در لندن شما را می‌بینیم.

با توجه به اینکه این کمپانی چینی پیش از این هم سامسونگ را به دلیل شباهت Note 9 به نسل گذشته خود، در توئیتر مسخره کرده بود، به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد بگوید که گوشی‌های بعدی این شرکت یعنی Mate 20 و Mate 20 Pro حتی بهتر از محصولاتی خواهند بود که اپل شب گذشته معرفی کرده است. در حقیقت، باید انتظار داشت که گوشی‌های جدید هوآوی فراتر از ثبات، افق و حتی فراتر از هوشمندی باشند. البته باید گفت که این فقط یک شگرد تبلیغاتی برای نسل آینده گوشی‌های هوآوی،خانواده Mate 20 است و این شرکت قصد دارد توجه را به مراسم رونمایی دو گوشی آینده خود در 16 اکتبر در شهر لندن نگه دارد.

هر دو گوشی خانواده Mate 20 با چیپست پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 ساخت هوآوی تولید خواهند شد درست شبیه به پردازنده A12 Bionoc اپل که در محصلات جدید اپل دیده می‌شود. Mate 20 Pro یک نمایشگر خمیده با بریدگی قابل تغییر اندازه خواهد داشت که بر اساس شایعات، دارای حسگر تشخیص چهره سه بعدی خواهد بود.

از طرفی دیگر، Mate 20 معمولی با یک ناپ قطره‌ای تولید خواهد شد و دارای سیستم تشخیص چهره نخواهد بود. بر اساس شایعات، این گوشی رزولوشن پایین‌تری نسبت به Mate 20 Pro خواهد داشت. هر دو گوشی آینده هوآوی دوربینی سه‌گانه خواهند داشت که به صورت مربعی کنار هم قرار داده شده‌اند که قابلیت‌های دوربین P20 Pro را خواهد داشت. در ادامه می‌توانید ویدئوی تشکر تمسخرآمیز هوآوی از اپل را مشاهده کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6665330/8626623?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید: مراسم رونمایی از آیفون‌های 2018 /همه مشخصات و‌ ویژگی‌های آیفون‌های رونمایی‌شده اپل را اینجا بخوانید

حال باید تا 16 اکتبر (24 مهر) منتظر بمانیم تا درست بودن ادعاهای هوآوی را در مراسم لندن این شرکت بسنجیم.

انتهای پیام/

تمسخر اپل توسط هوآوی به دلیل شباهت آیفون‌های جدید به نسل قبل خود

برچسب‌ها:

نظر شما