شناسهٔ خبر: 28069743 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

روابط فامیلی؛ از باجناق های استقلالی گرفته تا ازدواج های فوتبالی _ سینمایی

امین میران / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | فوتبال ایران در چند وقت اخیر با روابط فامیلی زیادی همراه بوده است.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - فوتبال ایران در چند وقت اخیر شاهد روابط فامیلی و دوستی های جالبی در بین بازیکنان و بازیگران مشهور کشور اتفاق افتاده است، از دوستی مهدی طارمی با بازیگر مشهور در قطر گرفته تا ازدواج های ورزشی نظیر کاوه رضایی و ...

اما جالب ترین این گونه روابط در اصفهان رخ داده است، امید نمازی سرمربی این روز های ذوب آهن اصفهان که در  پرووو یوتا به دنیا آمده و سالیان زیادی آمریکا زندگی می کرد، در زمان حضورش به عنوان دستیار کی روش در یکی از اردو های داخلی با خانواده  اوتادی آشنایی پیدا کرد و پس از مدتی با خواهر لیلا اوتادی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ازدواج کرد. به همین دلیل هم هست که در این فصل تمرینات ذوب آهن میزبان بازیگران محبوب سینما است.

امید نمازی و همسرش
امید نمازی و همسرش


دیگر نکته جالب در مورد روابط فامیلی در باشگاه ذوب آهن به سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن بر می گردد، این چهره پر سرو صدا در فوتبال ایران با علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال است که سابقه مدیریت در باشگاه سپاهان را هم دارد با جناق است.

اما در طرف مقابل زرد های اصفهانی نیز دارای شرایط مشابهی هستند، مشهور ترین نوع روابط فامیلی در سپاهان حضور یکی از قول های محمدی در این تیم است، به جز مهرداد ،جلال امیدیان یکی از دستیاران قلعه نویی نیز با فقیه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

خسرو حیدری و امید ابراهی نیز معروف ترین باجناق های فوتبالی ایران به حساب می آیند که این روز ها به علت حضور امید در فوتبال قطر کمی از هم فاصله گرفته اند. یعقوب کریمی بازیکن اسبق استقلال و حال حاضر سپید رود نیز همسری بازیگر دارد، کریمی و  نیکی محرابی  چندی پیش زندگی مشترک را آغاز کرده اند؛ کاوه رضایی دیگر بازیکن استقلالی سابق است که همسری مشهور دارد،همسر کاوه کسی نیست جز فرنوش شیخی بازیکن تیم ملی والیبال، بابک حاتمی بازیکن سابق پرسپولیس نیز با عاطفه کاشف‌نیا بازیکن تیم فوتسال بانوان زیر یک سقف زندگی می کنند.
 

خسرو حیدری و امید ابراهیمی
خسرو حیدری و امید ابراهیمی


حسن بیت سعید  ستاره دو فصل پیش لیگ برتر در زمان حضور در استقلال خوزستان ازدواج کرد آن هم با دختر سیامک نعمتی‌نژاد بازیکن سال‌های پیش فوتبال خوزستان؛ کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس نیز با خواهر عباس زاده مهاجم حال حاضر نساجی ازدواج کرده است.


روابط پدر پسری فوتبال ایران را نیز باید به خانواده مهاجری اختصاص داد، رضا مهاجری که در اوایل فصل به عنوان مشاور باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد و این روز ها در دیگر تیم زنوزی ایفای نقش می کند نفوذ زیادی را در تبریز به دست آورده است و پسرش  عماد مهاجری به عنوان بدنساز در تراکتورسازی تبریز مشغول به کار است. در این گونه روابط کاری و فامیلی نباید از برادران دایی نیز غافل ماند،  محمد دایی  همواره یکی از ارکان اصلی تیم های لیگ برتری علی دایی در این سال ها بوده است، البته فوتبال ایران شاهد برادران زیادی در طول تاریخ خود بوده است که شاخص ترین آن ها فرهاد و فرزاد مجیدی، محرم و رسول نویدکیا، علی و فرشید کریمی، آندرانیک و سرژیک تیموریان، مهدی و هادی مهدوی‌کیا،غلامحسین و پرویز مظلومی، برادران فنونی‌زاده، بیانی، شیری، پیروانی، بختیاری‌زاده، انصاری‌فر...
 

محمد و علی دایی
محمد و علی دایی


در این بین روابط فامیلی نیمکت تیم های عبدالله ویسی نیز بسیار جنجال بر انگیز بوده است، ویسی که در حال حاضر سرمربی  نفت مسجد سلیمان است،   اکبر مهدی‌پور باجناق خود و مهران کلاه‌کج که با مادرش نسبت فامیلی دارد را در کنار خود می بیند. همان طور که می دانید رضا قوچان نژاد بازیکن پیشین تیم ملی نیز با خواهر ساره بیات ازدواج کرده است.
 

 

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما