شناسهٔ خبر: 28068238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 کنايه تيته به ترامپ

اطلاعاتت را بالا ببر

تيته سرمربي تيم ملي برزيل در نشست خبري خود پيش از بازي دوستانه با السالوادور در آمريکا به اظهارنظر دونالد ترامپ واکنش نشان داد. رئيس جمهور آمريکا در حاشيه ملاقات اخير خود با رئيس فيفا در پاسخ به سوال يک خبرنگار برزيلي با کنايه به ناکامي اين تيم در جام جهاني اشاره کرد. تيته به نقل از espn گفته: «واکنش من به اظهارنظر ترامپ اين است که برزيل 5 بار قهرمان جهان شده و بهتر است او دانش تاريخي خود را افزايش دهد.» خبرنگار برزيلي در حاشيه ملاقات ترامپ با جياني اينفانتينو عنوان کرد که برزيل بهترين تيم ملي فوتبال دنيا را دارد که ترامپ در واکنش به او گفت اما عملکرد اين تيم در جام جهاني نااميد کننده بود.

پاسخ منفي ستاره سيتي به بارسا

ايلکاي گوندوغان، هافبک آلماني منچسترسيتي به پيشنهاد بارسلونا پاسخ منفي خواهد داد. بارسلونا در ماه‌هاي اخير به دنبال جذب يک هافبک بازي‌ساز براي تقويت ترکيب خود بوده و در اين ميان نام‌هاي زيادي نيز مطرح شد اما نشريه سان مدعي شد ايلکاي گوندوغان، هافبک آلماني منچسترسيتي نيز يکي از گزينه‌هاي آبي‌اناري‌ها بوده است. بارسا اخيرا نيز در تلاش براي جذب گوندوغان بوده و حتي براي فصل نقل و انتقالات زمستاني پيشنهادي را براي انتقال او آماده کرده بوده اما به نظر مي‌رسد پاسخ هافبک آلماني منفي خواهد بود.

تنها 2 سال از قرارداد گوندوغان با سيتيزن‌ها باقي مانده اما اين هافبک 28 ساله قصد دارد پيشنهاد تمديد قرارداد باشگاه سيتي را پذيرفته و به دوران حضور خود در اين باشگاه ادامه دهد. بارسلونا پيش از اين و در سال 2016 نيز براي جذب گوندوغان اقدام کرده بود اما علاقه اين بازيکن براي بازي کردن زير نظر پپ گوارديولا باعث شد وي راهي سيتي شود.

تاکيد تاج؛

شکايتي از علي کريمي ندارم

چند ماه پيش بود که خبر رسيد مهدي تاج به خاطر حرف‌هايي که علي کريمي که در فضاي مجازي عليه فدراسيون فوتبال منتشر مي‌کند از او شکايت کرده است؛ خبري که بعدها تکذيب هم شد. تاج روز گذشته در اين باره گفت: « آقاي کريمي صرف نظر از اينکه درباره من چه نظري داشته دارد يا خواهد داشت، از بازيکنان خوب کشور ما بوده است و بايد به او احترام بگذاريم. او خيلي زحمت کشيده و انتقاداتي هم به فوتبال داشته که بايد جواب بدهيم. چون به سازمان و تشکيلاتي که نشود به آن انتقاد کرد، مردم احترام هم نمي‌کنند. شکايتي هم از آقاي کريمي در حال حاضر ندارم. در جرايد هم خواندم آقاي هوشنگ مقدس از دست او شکايت کرده که من پيشنهاد دادم او شکايت خود را پس بگيرد. در حوزه فوتبال شکايت کشي خوب نيست.»

ادعاي روشن‎؛

ابراهيمي را فراري دادند

حسن روشن منتقد هميشگي باشگاه استقلال است. او تقريبا در هر وضعيتي انتقادي دارد که مطرح کند و جالب اين که از اين کارش دفاع هم مي‌‌کند. او به تسنيم گفته: «من که ديوانه نيستم فقط انتقاد کنم. افتخاري گفته بود تا زماني که حسن روحاني رئيس جمهور است، او هم مديرعامل استقلال خواهد بود. اين هم حرف مفتي بود که زده شد. مي‌گفتند افتخاري آدم خوبي است، اما مديريتش در استقلال ضعيف بود. مردم چه گناهي کرده‌اند؟ افتخاري گفته بود باشگاه 110 ميليارد بدهي دارد، در جلسه‌اي که غير فوتبالي بود، محمدرضا داورزني (معاون وزارت ورزش و جوانان) گفت که سال گذشته به استقلال 32 و به پرسپوليس 50 ميليارد از سوي اسپانسر‌ها پرداخت شده است. اگر دو سال مديريت افتخاري 50 ميليارد به باشگاه استقلال داده شده، پس چرا باز هم مي‌گويد 110 ميليارد بدهي دارند؟ اين وسط پرتغال فروش را پيدا کنيد. اگر فتحي مديريت باشگاه را قبول کرده و بدهي‌ها را مي‌دهد، اول بايد بدهي بازيکنان را پرداخت کند. آنقدر بازيکنان را در گذشته اذيت کردند که بازيکني مثل اميد ابراهيمي فرار کرد و رفت.»

مجازات سنگين براي هوگو يوريس

مجازات هوگو يوريس به خاطر رانندگي در حالت غيرعادي پس از مصروف مشروبات الکلي مشخص شد.

به گزارش گاردين، هوگو يوريس به خاطر رانندگي در لندن در حالت غيرعادي پس از مصرف مشروبات الکلي به پرداخت 50 هزار پوند جريمه نقدي و 20 ماه محروميت از رانندگي محکوم شد.

کاپيتان تيم ملي فرانسه بامداد 24 آگوست در يکي از خيابان‌هاي مرکز لندن توسط پليس متوقف و از او تست مصرف الکل گرفته شد که نتيجه آن مثبت اعلام شد.

يوريس 31 ساله هم ديروز در دادگاه به جرم خود براي رانندگي پس از مصرف مشروبات الکلي و رانندگي با دو برابر سرعت مجاز اعتراف کرد و دادگاه هم حکم او را صادر کرد.

يوريس از سال 2012 که از ليون به تاتنهام پيوست در لندن سکونت دارد و براي سفيدپوشان اين شهر 209 بازي انجام داده و 75 بار کلين شيت کرده است.

نظر شما