شناسهٔ خبر: 28057357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در جلسه‌ای با حضور آمران به معروف؛

معاونان ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر لرستان معرفی شدند

خرم‌آباد- در جلسه‌ای با حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر لرستان، معاونان ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر لرستان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان با حضور جمع کثیری از آمران به معروف و ناهیان از منکر این استان در دفتر آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد.

سرهنگ علی حسین پازدار در این جلسه معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان را معرفی کرد، و گفت: محمد محمودی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان به عنوان معاونت دستگاه های نظامی ستاد امر به معروف و نهی از منکر،  حجت الاسلام طاهری به عنوان معاونت تشکل های مردمی این ستاد و حبیب الله خجسته پور به عنوان معاونت ادارات ستاد انتخاب شده اند.

وی افزود: سعید رازانی دادستان خرم آباد به عنوان معاونت قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین به عنوان معاونت فرهنگی، تحقیقات و آموزش ستاد، آقای بازگیر به عنوان معاونت نظارت و کنترل، آرش احمدی قائم مقام صدا و سیمای مرکز لرستان به عنوان روابط عمومی ستاد و روح انگیز جهان افروز به عنوان معاونت امور زنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان انتخاب شده اند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان ادامه داد: در حوزه معاونت منابع مالی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان محدودیت های مالی دارد که باید با اراده جمعی اجازه ندهیم کارها روی زمین بماند و آقای شمشیری هماهنگی های این بخش را در ستاد برعهده خواهد داشت.

سرهنگ پازدار یادآور شد: روز دوشنبه در خدمت نماینده ولی فقیه در لرستان با ترکیب جدید جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تشکیل دادیم و احکام معاونان ابلاغ شد.

نظر شما