شناسهٔ خبر: 28055866 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قدوس، کماکان تشنه گلزنی با پیراهن ملی (عکس)

هافبک تهاجمی تیم ملی در دیدار مقابل ازبکستان یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد و عملکرد متوسطی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران دیشب در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ازبکستان رفت و توانست با یک گل حریف خود را از پیش رو بردارد.


در دیدار دیشب کارلوس کی روش از ابتدای نیمه دوم تعویض های خود را آغاز کرد و 3 بازیکن را به زمین فرستاد. یکی از این تعویض ها سامان قدوس بود. هافبک تهاجمی تیم آمیان فرانسه که پس از درخشش در لیگ سوئد پیشنهادهایی از تیم های مختلف در لیگ های معتبر اروپا دریافت کرد؛ اما هنوز به رویای خود در عرصه ملی نرسیده است.

 

قدوس با وجود اینکه می توانست در تیم ملی سوئد بازی کند و مورد توجه خاص سرمربی این تیم هم بود، تیم ایران را برای بازی انتخاب کرد و امید زیادی داشت که به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شود. اما این اتفاق هنوز برای او رخ نداده و سامان کماکان در چالش برای رسیدن به جمع یازده بازیکن اصلی کارلوس کی روش است. او در جام جهانی در مجموع سه بازی به اندازه یک نیمه هم فرصت پیدا نکرد و رسیدن به هدف و آرزوی خود را به ناچار به بعد از این رقابت ها موکول کرد.

 

پس از جام جهانی و در اولین اردوی تیم ملی قدوس خیلی دیر توانست به جمع بازیکنان اضافه شود و تمرین های کمی با ملی پوشان در آستانه بازی دوستانه با ازبکستان انجام داد. در بازی دیشب هم کی روش به همراه طارمی و محرمی او را وارد زمین کرد و پس از مدتها فرصت بازی 45 دقیقه ای را به او داد.

 

قدوس که به همراه طارمی و قلی زاده پشت سر کریم انصاری فرد بازی می کرد، در چند صحنه نشان داد عطش بالایی برای گلزنی دارد. او همانطور که قبل از بازی صراحتا گفته بود، دوست داشت بیشترین فرصت بازی را مقابل ازبکستان به دست آورد و در همان بازه چهل و پنج دقیقه ای میل به خودنمایی در بازی او مشهود بود. تلاش های ستاره دورگه تیم ملی البته راهی به دروازه ازبک ها پیدا نکرد اما این پیغام بار دیگر به سرمربی پرتغالی تیم ملی منتقل شد که یک هافبک – مهاجم آماده و تشنه در تیم وجود دارد که مشتاقانه منتظر حضور فیکس در تیم ملی است. شاید از سوی کی روش هم این شیب صعودی در روند بازی کردن قدوس کماکان ادامه پیدا کند و تا زمان جام ملتها، شاهد بازی های 90 دقیقه ای او با پیراهن تیم ملی ایران باشیم.

 

نظر شما