شناسهٔ خبر: 28026336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تهران قهرمان مسابقات کاراته ناشنوایان کشور در اراک شد

اراک - ایرنا - تیم کاراته ناشنوایان تهران عنوان نخست مسابقات قهرمانی کاراته ناشنوایان کشور را که در اراک جریان داشت ،به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم های استان مرکزی و استان گیلان نیز به ترتیب عنوان های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته ناشنوایان روز دوشنبه تا بامداد امروز(سه شنبه) با حضور 50 ورزشکار از 11 استان در 2 بخش کاتا و کومیته برگزار شد.
در بخش انفرادی کاتا «حمید مهدی نژاد» از تهران، «دانیال غلام پور» از خوزستان عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند و «پوریا نیک فرجام» و «مصطفی حسن پور» هر 2 ورزشکار از تهران عنوان سوم این مسابقات را به دست آوردند.
در انفرادی کومیته نیز در وزن منفی 60 کیلوگرم «میلاد صادق زاده» از تهران، «امیر ارسلان احدی» از گیلان اول و دوم شدند و «رضا شعبانی» از مازندران و «داود بافنده» از آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن منفی 67 کیلوگرم «علیرضا کشانی» از مرکزی مقام نخست را از آن خود کرد و «محمد خدایار» از البرز مقام دوم و «حمید مهدی نژاد» از تهران و «مهدی سوری» از قم به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن منفی 75 کیلوگرم «کامران رضایی نژاد» از گیلان و «مصطفی حسن پور» از تهران به ترتیب عنوان های اول و دوم را کسب کردند و سید «احمد موسوی» از لرستان و «ابراهیم پورکاشانی» از تهران به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن منفی 84 کیلوگرم نیز «حسین تبرته فراهانی» از مرکزی اول شد، «حسین افشاری» از آذربایجان شرقی دوم و «علی میرقیصری» از قم و «عنایت زارع» از لرستان به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن مثبت 84 کیلوگرم نیز سید «مرتضی جدایی» از قم و «مصطفی پاپی» از لرستان به ترتیب اول و دوم شدند و سید «علی جدایی» و سید «مجتبی شریعت زاده» هر 2 ورزشکار از قم به صورت مشترک سوم شدند.
همچنین در رقابت نفرات برتر اوزان ، «حسین تبرته فراهانی» از استان مرکزی عنوان قهرمان قهرمانان را از آن خود کرد ، «محمد خدایار» از البرز نایب قهرمان شد و «میلاد صادق زاده» از تهران و «کامران رضایی نژاد» از گیلان مقام سوم را به دست آوردند.
بیش از 2 هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات کاراته استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/

نظر شما