شناسهٔ خبر: 28020519 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تهران قهرمان کاراته ناشنوایان شد

سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته ناشنوایان در بخش مردان با قهرمانی تیم تهران پایان یافت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته ناشنوایان در بخش مردان با حضور ۵۰ کاراته‌کا از ۱۱ استان در دو بخش کاتا و کومیته در استان مرکزی برگزار شد و در پایان تیم تهران قهرمان شد و تیم مرکزی و گیلان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش کاتا حمید مهدی‌نژاد از تهران اول شد. دانیال غلام‌پور از خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفت و پوریا نیک فرجام از تهران و مصطفی حسن‌پور از تهران در جایگاه سوم ایستادند.

در کومیته و در وزن ۶۰- کیلوگرم میلاد صادق‌زاده از تهران اول شد. امیر ارسلان احدی از گیلان دوم شد و رضا شعبانی از مازندران و داود بافنده از آذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم علیرضا کشانی از مرکزی اول شد. محمد خدایار از البرز در جایگاه دوم ایستاد و حمید مهدی‌نژاد از تهران و مهدی سوری از قم مشترکا سوم شدند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۷۵- کیلوگرم کامران رضایی‌نژاد از گیلان اول شد. مصطفی حسن‌پور از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت و سیداحمد موسوی از لرستان و ابراهیم پورکاشانی از تهران مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم حسین تبرته فراهانی از مرکزی اول شد. حسین افشاری از آذربایجان شرقی در جایگاه دوم ایستاد و علی میرقیصری از قم و عنایت زارع از لرستان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم سیدمرتضی جدایی از قم اول شد. مصطفی بپاپی از لرستان در جایگاه دوم قرار گرفت و سیدعلی جدایی از قم و سید مجتبی شریعت‌زاده از قم سوم شدند.


نظر شما