شناسهٔ خبر: 28012191 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ویترین اخبار حوادث یکشنبه ۱۹ شهریور؛

از اختلافات خانوادگی که منجر به سلاخی همسر شد تا سر بیگناهی که ۴ بار تا پای دار رفت، اما بالاخره بالای دار نرفت +فیلم

روزانه در اطراف ما و در شهری که زندگی می‌کنیم اتفاقات تلخی رخ می‌دهد که باعث متاثر شدن می‌شود. این اخبار که ناشی از تصادفات، درگیری‌ها، زدو خوردها، قتل و ... می‌باشد باعث تلخ شدن کام مردم می‌شوند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روزانه در اطراف ما و در شهری که زندگی می‌کنیم اتفاقات تلخی رخ می‌دهد که باعث متاثر شدن می‌شود. این اخبار که ناشی از تصادفات، درگیری‌ها، زدو خوردها، قتل و ... می‌باشد باعث تلخ شدن کام مردم می‌شوند. بعضاً خبرهایی نیز به گوش می‌رسد که علی‌رغم قرار گرفتن در دسته بندی اخبار حوادث، باعث ایجاد احساس شادی می‌شوند. از این دسته اخبار می‌توان به تولد نوزادهای عجول در میان راه رسیدن والدین به بیمارستان اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو طی سلسله گزارشات روزانه سعی در جمع آوری این اخبار به صورت روزانه و تحت عنوان «ویترین حوادث» را دارد.

 

سلاخی همسر توسط شوهر سنگدل/ قاتل پس از ۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ سعید بالش زر رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بعدازظهر روز یکشنبه گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به جرح در منطقه مادوان شهر یاسوج، بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر شدند.

قتل همسر

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد خانم جوان ۲۳ ساله‌ای با سلاح سرد (چاقو) توسط همسرش به شدت مجروح که پس از انتقال به مراکز درمانی در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
 
نجات جان متخصص جراحی توسط تکنسین‌های اورژانس تهران

دکتر صابریان رئیس اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: ظهر امروز ۱۸ شهریور ۹۷ حوالی ساعت ۱۲:۴۰ یک گزارش مبنی بر ایست قلبی و تنفسی آقای ۸۵ ساله به اورژانس ۱۱۵ اعلام که بلافاصله یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه آمبولانس جهت اقدامات درمانی اولیه به محل اعزام شد.

وی افزود: با سرعت عمل و مهارت تکنسین‌های اورژانس در احیا قلبی و ریوی بیمار که خود از متخصصین جراحی عمومی و استاد دانشگاه است از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و با نبض و تنفس به بیمارستان تحویل داده شد.
 
 
حضور کشتی‌های چینی در ایران دردسر آفریده است. مسؤولین می‌گویند آن‌ها قرارداد بلند مدتی با شیلات دارند و به صید در عمق ۲۰۰ متری مشغول هستند؛ اما صیادان محلی این ادعا را رد کرده و از مزاحمت مهمانان خارجی می‌گویند.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code" ><script type="text/JavaScript" src="http://snn.ir/fa/news/play/embed/709484/392477?width=400&height=300"></script></div>
 
معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در پاسخ به خبرگزاری «ایلنا» گف:«حتی یک شناور چینی یا خارجی (اندونزی یا هر کشوری) در آب‌های جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.»

صحبت های این مقام مسؤول را «شریفی» نماینده مردم لنگه در مجلس هم تائید کرده است و به خبرگزاری «ایسنا» گفته است که «در خصوص فعالیت کشتی‌های چینی که این روزها سروصدا کرده است، وزیر جهاد کشاورزی روز گذشته (چهارم شهریور) در مجلس حضور یافت و مفصل با وی صحبت کردم. برای روشن شدن موضوع صید غیرمجاز توسط چینی‌ها به اتفاق معاون صید سازمان شیلات، 4 روز در تمامی بنادر صیادی حضور پیدا کردیم و با صیادان صحبت‌هایی را به‌صورت رودررو داشتیم، کسی اعلام و تائید نکرد که توسط چینی‌ها صید صنعتی صورت می‌گیرد»

 
 
مرد جوان که در جریان یک نزاع خیابانی به اتهام قتل دستگیر و محاکمه شده بود وقتی برای چهارمین بار پای میز محاکمه ایستاد از اتهام قتل عمد تبرئه شد.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۳ و بدنبال درگیری دو نفره در یکی ازخیابان‌های خانی آباد شروع شد. در این درگیری پسر جوان به نام کیارش در اثر خونریزی مغزی جان باخت و مرد جوان نیز به‌عنوان عامل جنایت دستگیر شد.

وی در حالی که اتهام قتل را قبول نداشت برای نخستین بار در شعبه دهم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد، اما این حکم با مهر تأیید قضات عالیرتبه دیوانعالی کشور روبه‌رو نشد برای همین بار دیگر در شعبه هم عرض - شعبه دوم دادگاه کیفری- به ریاست قاضی زالی ومستشار ارشد قاضی اسلامی تحت محاکمه قرار گرفت و بار دیگر قضات حکم قصاص را برای متهم صادر کردند، اما باز هم قضات دیوانعالی این رأی را نپذیرفتند و متهم برای سومین بار در همان شعبه دادگاه کیفری محاکمه شد.
 
 
سرهنگ حسین معززی جانشین سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری پایتخت، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این پرونده، متهم در کنار دستگاه‌های ای‌تی‌ام منتظر می‌ایستاد و هنگامی که افراد به خصوص سالخوردگان برای انتقال وجه یا پرداخت اقساط به عابر بانک‌ها مراجعه می‌کردند، بعد از اینکه کارت وارد دستگاه شده و رمز توسط مشتری وارد می‌شد، به افراد می‌گفت که این دستگاه رسید نمی‌دهد.

جانشین سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: شهروندان نیز، چون می‌خواستند قسط یا قبوض خود را پرداخت کنند و نیاز به رسید داشتند، با شنیدن این صحبت، کارت خود را خارج می‌کردند، غافل از اینکه از ادامه عملیات انصراف نداده‌اند؛ بلافاصله بعد از اینکه شهروندان ای‌تی‌ام را ترک می‌کردند، سارق وارد عمل شده و سریعا عملیات انتقال وجه را به کارت‌های سرقتی که دراختیار داشت انجام می‌داد.
 
خودکشی نوجوان ۱۶ ساله به خاطر ندادن پول توسط پدرش!

با دستور بازپرس تحقیقات از افراد خانواده متوفی انجام شد که خواهر پسربچه ۱۶ ساله گفت: امشب وقتی که برادرم به خانه آمد از پدرم درخواست پول کرد، اما پدرم به او پول نداد و همین زمینه ساز درگیری لفظی بین پدر و برادرم شد.

این خانم جوان افزود: برادرم وقتی با پدرم درگیر شد در همان لحظه همه را تهدید به خودکشی کرد و از خانه بیرون زد. من دنبال او دویدم تا او را پشیمان کنم، اما قبل از اینکه به او برسم خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.

نظر شما